سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

 دولت ۷ ساله ی روحانی وارد خردادماه سال ۱۳۹۹ شد و در صورت حضور تا پایان، دقیقا ۱ سال دیگر، ملت ایران می تواند جشن نجات از این دوره را برگزار کند.

به گزارش” انارما ” تحمل ۷ سال روی کاربودن چنین دولتی، از عجایب مردم ایران است که باید به کارنامه ی مقاومت درخشان آنها در برابر دشمنان بیرونی و درونی افزوده شود.
تقریبا اکثر روزهای ۷ سال گذشته با حاشیه و سرگرم بودن مردم و برخی مسئولان به موضوعات غیراصلی سپری شده است؛ موضوعاتی که نه تنها گرهی از مشکلات کشور باز نکرد، بلکه خود گرهی افزون بر موارد قبلی شدند.
سرگرم کردن ملت و مسئولان به مذاکرات؛ چشم پوشی از توانایی های داخلی و چشم دوختن به مساعدت های غرب؛ دست کشیدن از پتانسیل های درونی و گدایی از کدخدای قلابی؛ بازی با افکار عمومی و انحراف در مسیر مطالبات با پیش کشیدن موضوعات رده چندمی همچون کنسرت و حضور زنان در ورزشگاه ها و…
طی این ۷ سال، تقریبا بلایی نبود که بر سر ملت ایران نازل نشده باشد؛ از سیل های خانه خراب کن در اوج شعار خشکسالی گرفته تا زلزله های متوالی و آتش سوزی و سقوط های مختلف و حالا هم کرونا!
برای جماعتی که خود را مدیر نامیده اند اما کمترین تدبیر و کارآمدی در کارنامه ی آنها به چشم نمی خورد، چه چیزی بهتر از اتفاقات و حوادث مختلف که هر کدام برای مدت زمانی ولو اندک، بتوانند حواس ها را از تمرکز بر موضوعات اصلی منحرف نموده و سرگرم حواشی نمایند! و حالا چه چیزی بهتر از کرونا که شرایط را ویژه تر نماید و چه موضوعی بهتر از طولانی شدن این شرایط خاص؟!
فعلا که ۳ ماه از وقت دولت و ملت اسیر آن شده و اگر بتوان این زمان را افزایش داد، تا پایان عمر باند بنفش کمتر از ۱ سال باقی می ماند که دیگر برای مطالبات مردم فرصتی نخواهد بود و همه ی بار به دوش دولت بعدی خواهد افتاد!
این ۸ سال را باید سیاه ترین دوره ی مدیریت غربگرایان در تاریخ ایران دانست و البته خاطرات و اتفاقات تلخ و عبرت آموز آن را همیشه زنده نگاه داشت تا مبادا نسل های آینده ی این مرزوبوم، اشتباه پدران خود را تکرار نمایند و مملکت را اسیر جماعتی نامدیر و نابلد و ناکارآمد نمایند.
کرونا نیز به پایان می رسد و روسیاهی به زغال می ماند…

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

برگزاری آیین گرامیداشت روز درختکاری در پارک طبیعت انار

آیین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در پارک طبیعت در ورودی شهر انار روبروی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. ...

یادداشت های خصوصی