جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

 دولت ۷ ساله ی روحانی وارد خردادماه سال ۱۳۹۹ شد و در صورت حضور تا پایان، دقیقا ۱ سال دیگر، ملت ایران می تواند جشن نجات از این دوره را برگزار کند.

به گزارش” انارما ” تحمل ۷ سال روی کاربودن چنین دولتی، از عجایب مردم ایران است که باید به کارنامه ی مقاومت درخشان آنها در برابر دشمنان بیرونی و درونی افزوده شود.
تقریبا اکثر روزهای ۷ سال گذشته با حاشیه و سرگرم بودن مردم و برخی مسئولان به موضوعات غیراصلی سپری شده است؛ موضوعاتی که نه تنها گرهی از مشکلات کشور باز نکرد، بلکه خود گرهی افزون بر موارد قبلی شدند.
سرگرم کردن ملت و مسئولان به مذاکرات؛ چشم پوشی از توانایی های داخلی و چشم دوختن به مساعدت های غرب؛ دست کشیدن از پتانسیل های درونی و گدایی از کدخدای قلابی؛ بازی با افکار عمومی و انحراف در مسیر مطالبات با پیش کشیدن موضوعات رده چندمی همچون کنسرت و حضور زنان در ورزشگاه ها و…
طی این ۷ سال، تقریبا بلایی نبود که بر سر ملت ایران نازل نشده باشد؛ از سیل های خانه خراب کن در اوج شعار خشکسالی گرفته تا زلزله های متوالی و آتش سوزی و سقوط های مختلف و حالا هم کرونا!
برای جماعتی که خود را مدیر نامیده اند اما کمترین تدبیر و کارآمدی در کارنامه ی آنها به چشم نمی خورد، چه چیزی بهتر از اتفاقات و حوادث مختلف که هر کدام برای مدت زمانی ولو اندک، بتوانند حواس ها را از تمرکز بر موضوعات اصلی منحرف نموده و سرگرم حواشی نمایند! و حالا چه چیزی بهتر از کرونا که شرایط را ویژه تر نماید و چه موضوعی بهتر از طولانی شدن این شرایط خاص؟!
فعلا که ۳ ماه از وقت دولت و ملت اسیر آن شده و اگر بتوان این زمان را افزایش داد، تا پایان عمر باند بنفش کمتر از ۱ سال باقی می ماند که دیگر برای مطالبات مردم فرصتی نخواهد بود و همه ی بار به دوش دولت بعدی خواهد افتاد!
این ۸ سال را باید سیاه ترین دوره ی مدیریت غربگرایان در تاریخ ایران دانست و البته خاطرات و اتفاقات تلخ و عبرت آموز آن را همیشه زنده نگاه داشت تا مبادا نسل های آینده ی این مرزوبوم، اشتباه پدران خود را تکرار نمایند و مملکت را اسیر جماعتی نامدیر و نابلد و ناکارآمد نمایند.
کرونا نیز به پایان می رسد و روسیاهی به زغال می ماند…

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی