چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

دیدار اصحاب رسانه و اعضای انجمن آوای رویش ابان با رییس و پرسنل حفاظت محیط زیست انار به مناسبت هفته محیط زیست برگزار شد

به گزارش ” انارما ” ؛ رئیس حفاظت محیط زیست  شهرستان انار به مناسبت هفته محیط زیست با جمعی از اصحاب رسانه و انجمن آوای رویش ابان دیدار و گفتگو کرد.
شجاعی  به بحث زباله در شهرستان اشاره کرد و گفت: در اجرای ساماندهی زباله نیازمند همکاری شهرداری‌ها هستیم و امسال طرح جامع را براساس نقشه راه زیست‌محیطی پیش خواهیم گرفت .
وی خاطر نشان کرد بایدکاری کرد که مردم به این باور برسند که تفکیک زباله از مبدأ کار بسیار ارزشمندی است. ایجاد چنین نگرشی بی‌تردید موجب می‌شود شهروندان بیش از گذشته با مدیران شهری همراه شوند و در این کار مشارکت کنند.
رئیس حفاظت محیط زیست  انار گفت : شهروندان باید علاوه بر تلاش برای تولید پسماند کمتر، جداسازی اولیه پسماندها را در منازل انجام دهند تا کار بازیافت ساده‌تر شود.
در این دیدار که روز سه شنبه ۲۰ ام خرداد ما در محل اداره محیط زیست شهرستان انجام گرفت با اهدا لوح از زحمات انجمن و همچنین اصحاب رسانه تقدیر شد.
عکس : اسماعیل یعقوبی

دیدگاه کاربران

همشهری چهارشنبه 10 ژوئن 2020 - 10:30 ب.ظ

همه مواد دور ریختنی زباله نیستند بازیافت و تفکیک کمک به حفظ محیط زیست است مردم عزیز همه همت کنند طرح تفکیک را در منازل انجام دهند و به افرادیکه نسبت به جمع آوری و یا خرید اقدام می کنند تحویل دهید تا از تولید حجم زیاد زباله جلوگیری شود خیلی راحته زباله های تر و فاسد شدنی را بیرون بذارید عوامل شهرداری به گود زباله برای دفن منتقل می کنند و زباله های خشک را هم جدا گانه‌ای نگهداری کنید و بازیافت شوند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی