سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

امام جمعه انار گفت : مجالس عروسی نیز اگر با تدبیر و نظارت صحیح برگزار نشوند و به صورت مخفیانه برگزار شود شاهد انتقال گسترده این ویروس خواهیم بود.

حجت‌الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز انار یکی از اهداف امام صادق علیه‌السلام ایجاد حکومت اسلامی و علوی اعلام کرد گفت : حکومت اسلامی و ایجاد نظام اسلامی از اهداف امام صادق بوده که امروز نمونه‌ای از آن نظام، در ایران ما به وجود آمده، لذا حفظ این نظام و تداوم این نظام تا حکومت جهانی حضرت مهدی یکی از اصلی‌ترین وظایف و رسالت‌های شاگردان و پیروان مکتب امام صادق می باشد.

وی گفت:سقوط و افول آمریکا نزدیک است.

حجت الاسلام منتظری خاطر نشان کرد : این وضعیتی که امروز آمریکائی ها دچارش شده‌اند نتیجه یک ظلم و ستم بلندمدت است و سنت الهی این است که ظالم و ستمگر محکوم و ساقط شود و از صحنه قدرت جهانی زایل گردد .

منتظری گفت :  آمریکایی‌ها علاوه بر جبهه داخلی در جبهه خارجی هم شکست خوردند .

وی در ادامه بیان کرد : علی‌رغم همه عربده کشی های ترامپ و کاخ سفید و تحریم ایران و اینکه ما اجازه صدور نفت را به ایران نمی‌دهیم پنج نفت‌کش عظیم نفتی به سمت ونزوئلا حرکت کرد و امریکا هم هیچ غلطی نتوانست بکند.

حجت الاسلام منتظری گفت : حوزه علمیه شهرستان انار برای سال تحصیلی آینده تا پنجم تیرماه امسال آماده پذیرش محصلین علوم دینی می باشد.

امام جمعه انار گفت : متأسفانه در کشور ما مبتلایان به بیماری کرونا روبه افزایش است لذا همه باید قضیه را جدی بگیریم و تمام نکات بهداشتی را در منزل محیط کار و بازارها و خیابان‌ها و اماکن عمومی رعایت کنیم

او همچنین گفت : امروز مسئولین می‌توانند با تدبیر و مدیریت و نظارت صحیح از انتقال گسترده این ویروس جلوگیری کنند.امام جمعه شهرستان در ادامه گفت : مجالس ترحیم و مجالس عروسی اگر با تدبیر و نظارت دقیق انجام نشود مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده وافراد زیادی مبتلا به این بیماری خواهند شد .

منتظری امام جمعه انار خاطرنشان کرد :  متأسفانه مجالس ترحیم که می‌تواند در محیطی بهداشتی وبا رعایت فاصله اجتماعی در اماکن مذهبی برگزار شود در محیط قبرستان هایی که مملو ازگرد وخاک آلوده و میکروبهااست بدون نظارت و رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود و موجبات انتقال ویروس را فراهم می کند.

حجت الاسلام منتظری گفت : مجالس عروسی نیز اگر با تدبیر و نظارت صحیح برگزار نشوند و به صورت مخفیانه برگزار شود شاهد انتقال گسترده این ویروس خواهیم بود.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در پایان خاطر نشان کرد : از کلیه اقشاری که در کنترل بیماری کرونا با بهداشت و درمان شهرستان انار همکاری کردند. بویژه برادران و خواهران بسیجی که سه شیفت در تهیه ماسک و غربابلگری و ضد عفونی معابر همکاری کردند تقدیر و تشکر می شود.

 

انتهای پیام/

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

برگزاری آیین گرامیداشت روز درختکاری در پارک طبیعت انار

آیین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در پارک طبیعت در ورودی شهر انار روبروی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. ...

یادداشت های خصوصی