سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

به گزارش انارما ، برخی از اعضای شورای شهرستان انار  در نشستی که با فرماندار و نماینده مردم  شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس داشتند به بیان برخی مسائل در حوزه شهری پرداختند. در این جلسه ای که عصر روز چهارشنبه ۴ تیرماه ، با حضور دکتر جلالی نماینده مردم شهرستان های انار و […]

به گزارش انارما ، برخی از اعضای شورای شهرستان انار  در نشستی که با فرماندار و نماینده مردم  شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس داشتند به بیان برخی مسائل در حوزه شهری پرداختند.

در این جلسه ای که عصر روز چهارشنبه ۴ تیرماه ، با حضور دکتر جلالی نماینده مردم شهرستان های انار و رفسنجان در مجلس و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد احمد میرزایی رئیس شورای شهرستان انار به بیان مشکلات شهرستان انار پرداخت و از نماینده مردم در مجلس چگونگی حل این مشکلات را خواستار شد .

وی همچنین در خصوص از بین رفتن آثار تاریخی شهرستان در نبود مسئولیت اداره میراث فرهنگی متذکر شد و گفت : ابنیه های تاریخی شهرستان باید ثبت ملی شود و از بین ۶٠تا۷٠ اثر تاریخی شهرستان فقط ۲۵مورد ثبت ملی شده است.

میرزایی در خصوص حل مشکلات آبهای زیر زمینی و احداث غیرقانونی چاه موتورها توسط افراد خاص و به کارگیری کارگران غیر بومی خواستار پیگیری از سوی مسئولین عالی رتبه از طرف نماینده شهرستان شد

وی از اولویت های راه اندازی اداره های مهم در شهرستان از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان و همچنین اداره تعزیرات در انار به صورت مستقل خواستار رسیدگی شد.

رئیس شورای شهرستان انار از نماینده شهرستان خواست همانطور که نمایندگان استان‌ها حساسیت دارند، نماینده شهرستان انار و رفسنجان نیز به مسائل شهرستان انار حساس باشند.

وی خاطر نشان کرد شهروندان معتقدند ، در بسیاری از موارد پلیس ۱۱۰ با تاخیر طولانی در صحنه حاضر می شود و این امر بدلیل اینکه پلیس ۱۱۰ در شهرستان انار ره اندازی نشده و استان کرمان نیز موارد ۱۱۰ را به انار منتقل میکند.

میرزایی گفت : قلعه شمش که از آثار باستانی شهرستان انار است در سالهای گذشته به استان  یزد واگذار شده است که باید پیگیری شود و مرز شهرستان و استان مشخص شود.

 در ادامه خانم اکبری عضو شورای شهر انار استفاده از جوانان بیکار اناری در نیروی انسانی کارخانه مس سرچشمه  و شرکت های زیر مجموعه و همچنین ظرفیت هرچه بیشتر استخدامی های آزمون مس را از نماینده شهرستان خواستار شد.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

عبدالهی چهارشنبه 1 جولای 2020 - 11:30 ب.ظ

آقای میرزایی شما از چیزی که خبر نداری اصلا اظهار نظر نکن
اینکه پلیس ۱۱۰ در شهرستان انار ره اندازی نشده و استان کرمان نیز موارد ۱۱۰ را به انار منتقل میکند چه حرفیه
اول تحقیق بعد اظهار نظر
جای بسی تاسف و تامل

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

یادداشت های خصوصی