سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

پایگاه خبری ” انارما ” که عنوان اولین پایگاه خبری دارای مجوز در شهرستان انار را یدک می کشد، وارد هفتمین سال فعالیت خود شد

پایگاه خبری انارما فعالیت رسانه ای خود را در تیرماه ۱۳۹۲ در سایت خبری آغاز و با پیشرفت فضای مجازی، فعالیت خود را در شبکه های مجازی توسعه داد.
 
پایگاه خبری « انارما » که اولین سایت خبری الکترونیکی دارای مجوز در شهرستان است در تیرماه ۱۳۹۹ وارد هفتمین سال فعالیت خود شد.
 
«انارما» تاکنون بیش از ۱۱هزار و ششصد لینک خبر از شهرستان انار و استان کرمان را منتشر کرده است که در برخی اخبار نشر شده در سایت های خبرگزاری کشوری از جمله فارس ، دانا ، مهر ، باشگاه خبرنگاران جوان و خبرگزاری بسیج بازنشر شده است.
 
خوشحالیم که توانستیم شش سال با تمام سنگ اندازی ها، تهدید ها و مانع ها به زادگاهمان خدمت کنیم و ثانیه ای دست از حقیقت گویی بر نداشته ایم و با همه خوب و بد اما خوشبختانه امروز پای به هفت سالگی گذاشتیم.
 
در باور ما، مردم ولی نعمت و محور و مسئولان نیز خدمتگزاران این مردم هستند و هر یک ضمن برخورداری از حقوقی که رعایتش واجب است، مسئولیت‌هایی نیز برعهده دارند و نقد جدی و اصولی را عنصر زاینده یک جامعه پویا می‌دانیم.
 
قطعاً خوب میدانیم اگر حمایت دوستان عزیزمان نبود، امروز #انارما وجود نداشت و امروز هم خوب می‌دانیم که زنده ماندن ما در گرو همکاری شهروندان و دوستانیست که در عرصه خبر و اطلاع رسانی با ما همکاری می کنند و به صورت افتخاری خبرنگار و حامی انارما هستند.
 
لازم می دانم از تمامی عزیزان، دوستان و همکارانی که در تمامی دوران فعالیت پایگاه خبری انارما چه در زمینه خبرنگاری و عکاسی چه در زمینه مشاوره که برای هر چه بهتر شدن کیفیت این پایگاه خبری  قدم برداشتند تشکر ویژه ای داشته باشم.
 
امید است در ادامه فعالیت با همت مجموعه همکاران عزیزمان بتوانیم هر چه بهتر و پربارتر از گذشته در حوزه خبرنگاری و نشر دقیق و شفاف اخبار قدم برداریم.
 
حمیدرضا غلامرضائی پوراناری
مدیرمسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری انارما


 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

برگزاری آیین گرامیداشت روز درختکاری در پارک طبیعت انار

آیین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در پارک طبیعت در ورودی شهر انار روبروی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. ...

یادداشت های خصوصی