جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

محمدرضا پورابراهیمی گفت: در زمان واگذاری سهام عدالت در سال های ۸۴ و ۸۵ مجموع واگذاری باید برای شش دهک انجام می شد و اکنون مشخص شده ۲۰ میلیون نفر سهام واگذار شده خارج از شش دهک است که ۴۰ درصد را شامل می شود.

به گزارش انارما، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ظهر امروز در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار کرد: انقلاب اسلامی براساس تفکر دینی، انقلابی و مبتنی بر مبانی اسلامی تشکیل شده که مبنای عمل مسئولان قرار دارد و رعایت تقوا در تصمیمات از روز نخست مبنای عمل ما بوده است.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان آمادگی دارد تا گزارش فعالیت های انجام شده و برنامه های آینده را به شورای نیروهای ولائی ارائه دهد و در ماه های اخیر پیگیری بحث های ملی از جمله ارز، اصلاح ساختار بودجه، سهام عدالت و … را در مجلس را پیش برده و گزارشات آن را ارائه می دهیم.

پورابراهیمی مطرح کرد: خط قرمز ما مقام معظم رهبری و سخنان گهر بار ایشان است و اگر به اندازه سرسوزنی نماینده ای از وظایف شرعی و اجرائی خود تخطی کند باید با وی حتما برخورد شود اما باید از دیگر نمایندگان حمایت و پشتیبانی کرده و اجازه تخریب ندهیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: در سطح ملی مقام معظم رهبری و در استان نماینده ولی فقیه محور کار ماست و باید در پرتو وحدت و همدلی کارهای خوبی انجام داد و از ظرفیت ها به خوبی استفاده کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تاکید کرد: بدخواهان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران بسیار زیاد هستند، در این شرایط نیاز به دعوای داخلی نداریم اما چرا برخی فکر می کنند نانشان در دعوا و اختلاف است؟

پورابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در زمان واگذاری سهام عدالت در سال های ۸۴ و ۸۵ مجموع واگذاری باید برای شش دهک انجام می شد و اکنون مشخص شده ۲۰ میلیون نفر سهام واگذار شده خارج از شش دهک است که ۴۰ درصد را شامل می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در واقع ۲۰ میلیون نفر در آن شش دهک هستند که سهام عدالت ندارند و حل این مشکل در دستور کار ما در مجلس قرار دارد.

منبع : راه آرمان

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی