سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

نشست خبری و تجلیل از خبرنگاران توسط رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار به مناسبت روز خبرنگار در سالن تالار فرهنگیان انار برگزار شد

به گزارش انارما، سید حسین جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار در آستانه روز خبرنگار درجمع اصحاب رسانه بیان کرد: خبرنگاری روایت روشنگری، آگاهی و صداقت است خبرنگاران به عنوان امانتداران مردم از هیچ کوششی برای آگاهی دادن به جامعه دریغ نکنند.

وی با اشاره به اینکه اخبار و اطلاعاتی که در فضای مجازی رد و بدل می شود نباید باعث دلسردی، نگرانی و از بین رفتن نشاط اجتماعی شود، ادامه داد: خبرنگاری از خودگذشتگی های افرادی است که در راستای آگاهی به جامعه تلاش می کنند و این حرفه را با وجود همه سختی های فراوان به عنوان یک رسالت و وظیفه پذیرفته اند.

جعفری در خصوص ایجاد اتاق ویژه خبرنگاران افزود: مکانی برای برگزاری جلسات در این اداره به اصحاب‌رسانه اختصاص می‌یابد.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد که با همکاری رابط اداری خانه مطبوعات استان و همچنین علیزاده رئیس کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، انجمن خبرنگاران این شهرستان را فعال و مشکلات آنان را نیز از طریق خانه مطبوعات پیگیری کنیم.

عکس :مهدی خلیلی


آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی