پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و دانش آموزان برتر اناری که در‌مسابقه تلویزیونی ” ایران” درخشیدند به همت شورای شهرستان انار برگزار شد

📍به گزارش #انارما،مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و دانش آموزان برتر اناری که در‌مسابقه تلویزیونی ” ایران” درخشیدند به همت شورای شهرستان انار برگزار شد.

📍احمد میرزایی رئیس شورای شهرستان در‌ این مراسم از‌خبرنگاران خواست همواره عملکرد مسئولین را زیر ذره بین قرار دهند و بعنوان نماینده مردم پیگیر خواسته های آنان باشند.

📍وی با اشاره به وعده مسئولین در‌خصوص آغاز به کار اداره تعزیرات حکومتی انار گفت: مسئولین شهرستان قول مساعدت افتتاح و بازگشایی این اداره در ۱۵مرداد سال جاری داده بودند که هم اکنون جای سوال دارد چرا بعد از گذشت موعد مقرر هنوز این نهاد افتتاح نشده و در حد حرف باقی مانده است.

📍رئیس شورای شهرستان از تعطیلی ادارات فنی حرفه ای و میراث فرهنگی در انار انتقاد کرد و گفت: مردم برای انجام امور مربوطه به اجبار باید به رفسنجان بروند که باید حتما خبرنگاران پیگیر این مسئله باشند.

📍میرزایی همچنین با انتقاد از عملکرد اداره ورزش و جوانان گفت: عملا ورزش انار تعطیل است و هیئت های ورزشی فعالیتی ندارند و در‌ این شرایط جوانان انگیزه ای برای ورزش نخواهند داشت.

📍وی در‌ پایان در توصیه ای به خبرنگاران خواست مطالبه گر باشند و به دور‌ از اغماض واقعیت ها‌ را منعکس کنند.

📍در ادامه سیدحمزه صابری با اشاره به نقش تاثیرگذار شورای شهرستان‌ انار از خبرنگاران خواست به بازتاب عملکرد این نهاد بیشتر‌توجه کنند.

📍در پایان‌با اهدای لوح تقدیر از اصحاب رسانه و دانش آموزان اناری در مسابقه تلویزیونی ایران تقدیر شد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی