جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

فرمانده انتظامی شهربابک گفت: عامل انجام سرقت طلا، جواهرات و دلار از یک منزل در شهرستان انار کمتر از ۴ساعت در عملیات پلیس شهربابک شناسایی و دستگیر شد

سرهنگ خلیلی در این خصوص گفت: در پی اعلام سرقت شبانه طلا و جواهرات و مقادیری ارز از یک منزل در شهرستان انار به دست سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو، موضوع به صورت ویژه در دستور کارپلیس این شهرستان و همچنین چند شهرستان همجوار قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه کاربران مرکز مانیتورینگ مرکز استان، تردد خودروی مورد نظر را در محور شهربابک به انار گزارش دادند که بدون فوت وقت، ماموران یگان امداد شهرستان شهربابک با اجرای طرح مهار و گشت زنی نامحسوس در این محور، خودروی مورد نظر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند.

سرهنگ خلیلی با اشاره به دستگیری راننده این خودرو، تصریح کرد: از این خودرو طلا و جواهرات سرقت شده به همراه مقادیری دلار به ارزش حدود چهار میلیارد ریال کشف و فرد سارق که اهل استان دیگری بود، تحویل مقامات قضایی شد.

او با قدردانی از همپوشانی پلیس شهرستان انار بیان داشت: در کنار طرح‌ها و تدابیر پیشگیرانه پلیس از مردم می‌خواهیم، اموال ارزشمند خود را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند و برای افزایش ضریب ایمنی، اماکن شخصی خود را به تجهیزات ایمنی از جمله سامانه مها مجهز کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی