جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

به گزارش ” انارما ” ؛ صبح امروز ششم شهریور با حضور محمد صادق بصیری معاون سیاسی استانداری کرمان ،خیرین و مسئولان شهرستان پیشرفته ترین مرکز بی خطرسازی پسماندهای عفونی جنوب کشور در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)انار افتتاح شد. این سایت با توانایی بیخطرسازی انواع پسماندهای عفونی ، محیط کشت های آزمایشگاهی ،سیفتی باکسها و […]

به گزارش ” انارما ” ؛ صبح امروز ششم شهریور با حضور محمد صادق بصیری معاون سیاسی استانداری کرمان ،خیرین و مسئولان شهرستان پیشرفته ترین مرکز بی خطرسازی پسماندهای عفونی جنوب کشور در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)انار افتتاح شد.

این سایت با توانایی بیخطرسازی انواع پسماندهای عفونی ، محیط کشت های آزمایشگاهی ،سیفتی باکسها و مواد شیمیایی و دارویی با سیستم اتوکلاو که دارای واحد مخصوص نگهداری و بی خطرسازی پسماندهای سایتوتوکسیک نیز می باشد و طبق اخرین استانداردهای بهداشت محیط با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان توسط خیر گرانقدر حاج حسین احمداکبری احداث و تجهیز گردیده است .

این مرکز که پیشرفته و بروزترین مرکز بیخطرسازی در جنوب کشور می باشد قادر است کلیه پسماندهای عفونی و خطرناک تولید شده در سطح شهرستان را بیخطرسازی نموده و میزان خطر ناشی از وجود انها را به صفر برساند .

در ادامه این مراسم با حضور خیرین نیکوکار حاج حسین احمد اکبری؛ و به همت خانواده محترم زنده یاد حاج محمد خادمی در ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان، آیین کلنگ زنی شروع احداث ساختمان پاراکلینیک در جهت گسترش کلینیک سلامت انار انجام شد.

عکس : حسین جمشیدی

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی