جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

مراسم تجلیل از دکتر محمد برجی و معارفه دکتر ساناز عبداللهی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور  مسئولین شهرستان های رفسنجان و انار در محل سالن سلامت شبکه بهداشت انار برگزار شد.

به گزارش ” انارما ” ، مراسم تجلیل از دکتر محمد برجی و معارفه دکتر ساناز عبداللهی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور  مسئولین شهرستان های رفسنجان و انار در محل سالن سلامت شبکه بهداشت انار برگزار شد.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان  ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر برجی خاطر نشان کرد:  جای بسی خوشحالی است که امروزه شبکه بهداشت شهرستان انار به این توسعه و پیشرفت رسیده و دکتر برجی چندین سال اعتماد و امیدواری را در میان مردم انار و خیرین ایجاد کرده است که خود قابل تقدیر است.

زهرودی فرماندار انار بیان کرد تشکر فراوان داریم از مجموعه شبکه بهداشت و درمان که با مدیریت و تلاش بی وقفه توانستیم به خوبی ویروس کرونا را تا هم اکنون کنترل کنیم و همچنین همت دوستان و تلاش های شبکه بهداشت و درمان نیز سبب شد که مردم از رفتن به شهرستان های مجاور جهت امر درمان بی نیاز شوند و همچنین از شهر ها و روستا های اطراف نیز به شهرستان انار مراجعه کنند.

فرماندار انار از  اسماعیلی ندیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خواست تا در جهت تامین پزشک متخصص و ساختمان مرکز تصویر برداری همکاری لازم را داشته باشد و مرکز خدمات سلامت امین شهر با توجه به اهمیت آن شبانه روزی شود .
وی همچنین خاطر نشان کرد: با توجه فاصله و جمعیت روستای لطف آباد تا شهرستان ۱۶ ساعته شدن مرکز خدمات درمانی شهر لطف آباد منطقی است و در صورت امکان این اتفاق محقق شود.

دکتر محمد برجی رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار ضمن خیر مقدم  به تشریح سابقه مرکز درمانیو  شبکه بهداشت و درمان شهرستان از سال ۸۸ تا کنون پرداخت و خاطر نشان کرد: در سال ۹۸ و در شش ماه نخست سال جاری تعداد کل ماموریت های ثبت شده اورژانس شهرستان ۱۲۱ هزار ۸۷۷ مورد اعم از حوادث غیرتصادفی و مورد تصادفی ثبت شده است.

وی خاطر نشان کرد :  ۹۳درصد نیروهای کادر درمان بومی بوده این درحالیست که نزدیک به  ۴۰۰ نفر در کل مجموعه درمان شهرستان انار در حال فعالیت هستند.

برجی همچنین از فعالیت ۴ مرکز جامع سلامت و ۱۳ خانه سلامت در شهرستان در خال فعالیت هستند که به طور کامل بهسازی و نوسازی شده اند

راه اندازی مرکز مشاوره ازدواج انار کلینیک های دیابت، قلب و عروق، کلینیک کاردرمانی( که دو روز در هفته ارائه خدمت میدهد به معلولین و جانبازان عزیز) واحد فوریتهای پزشکی ۱۹ متخصص در کلینیک از دستاورد های این مجموعه می باشد
پایگاه های امام سچاد، امام حسین و بیاض در سال ۹۸ و ۹۹ نزدیک به ۳۹۲۹ ماموریت انجام داده اند

رئیس سابق مرکز بهداشت انار گفت: با مشارکت مردم غربالگری خوبی در شهرستان انجام شد و در طول این مدت ۷۶۲۳۲ نفر غربالگری شدند .

دکتر برجی در گفتگو با خبرنگار انارما مشکلات خانوادگی را از دلایل اصلی استعفا خود برشمرد و تصریح کرد: مشکلات شخصی موجب شد نتوانم در ادامه فعالیت شبکه بهداشت و درمان همکاران دیگر را همراهی کنم.

وی با اشاره به اینکه از مدتی پیش این تصمیم را گرفته بودم افزود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در ابتدا با استفعای بنده مخالف کردند و بعد از شنیدن توضیحات اینجانب در مورد مشکلات شخصی موافقت خود را اعلام کردند.

رئیس سابق شبکه بهداشت شهرستان انار، افزود :خانم دکتر عبداللهی از پزشکان بسیار خوب، با اخلاق و متعهد شهرستان هستند که به تایید هییت رییسه دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفستجان رسیدند و امیدوارم در این راه موفق باشند.

دکتر عبداللهی در گفت گو با خبرنگار انارما عنوان کرد : ضمن تشکر از زحمات دکتر برجی  به عنوان همکار در کنار ما خواهند بود و از تجربیات ایشان استفاده خواهیم کرد و ان شا الله بعد از برنامه ریزی و دریافت همه اطلاعات لازم از سیستم اولویت را در بخش درمان و بیمارستان خواهم گذاشت  و در ادامه راه اندازی بیمارستان، راه اندازی بخش تصویر برداری و جذب پزشک متخصص و با تجربه مورد نیاز شهرستان تلاش خواهیم کرد.

عکس و گزارش : علیرضا زمانی

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی