جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

رئیس سابق مرکز بهداشت انار گفت : مشکلات شخصی موجب شد نتوانم در ادامه فعالیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان همکاران دیگر را همراهی کنم.

دکتر برجی در گفتگو با خبرنگار انارما مشکلات خانوادگی را از دلایل اصلی استعفا خود برشمرد و تصریح کرد: مشکلات شخصی موجب شد نتوانم در ادامه فعالیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان همکاران دیگر را همراهی کنم.

وی با اشاره به اینکه از مدتی پیش این تصمیم را گرفته بودم افزود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در ابتدا با استفعای بنده مخالف کردند و بعد از شنیدن توضیحات اینجانب در مورد مشکلات شخصی موافقت خود را اعلام کردند.

دکتر محمد برجی رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار روز گذشته ۲۵ شهریورماه ضمن خیر مقدم  به تشریح سابقه مرکز درمانی و  شبکه بهداشت و درمان شهرستان از سال ۸۸ تا کنون پرداخت و خاطر نشان کرد: در سال ۹۸ و در شش ماه نخست سال جاری تعداد کل ماموریت های ثبت شده اورژانس شهرستان ۱۲۱ هزار ۸۷۷ مورد اعم از حوادث غیرتصادفی و مورد تصادفی اعلام شده است.

وی خاطر نشان کرد :  ۹۳درصد نیروهای کادر درمان بومی بوده این درحالیست که نزدیک به  ۴۰۰ نفر در کل مجموعه درمان شهرستان انار در حال فعالیت هستند.

برجی همچنین از فعالیت ۴ مرکز جامع سلامت و ۱۳ خانه سلامت در شهرستان در خال فعالیت هستند که به طور کامل بهسازی و نوسازی شده اند

راه اندازی مرکز مشاوره ازدواج انار کلینیک های دیابت، قلب و عروق، کلینیک کاردرمانی( که دو روز در هفته ارائه خدمت میدهد به معلولین و جانبازان عزیز) واحد فوریتهای پزشکی ۱۹ متخصص در کلینیک از دستاورد های این مجموعه می باشد
پایگاه های امام سچاد، امام حسین و بیاض در سال ۹۸ و ۹۹ نزدیک به ۳۹۲۹ ماموریت انجام داده اند

رئیس سابق مرکز بهداشت انار گفت: با مشارکت مردم غربالگری خوبی در شهرستان انجام شد و در طول این مدت ۷۶۲۳۲ نفر غربالگری شدند .

گزارش : علیرضا زمانی

 

دیدگاه کاربران

حسن چهارشنبه 16 سپتامبر 2020 - 11:36 ق.ظ

خداونددرهر کجا هستند توفیقشان بدهد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی