پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت : هماهنگی لازم بین مسئولین شبکه بهداشت و درمان و خیرین در زمینه پروژهای بهداشتی و درمانی بوجود آمده و باعث شده است از سال ۹۲ تا کنون قریب به ۸ میلیارد تومان کمک های مردمی و خیرین به شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار مهیا شود.

به گزارش ” انارما ” ، دکتر اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در آیین تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان انار از کلیه فعالان عرصه بهداشت تقدیر و از خدمات ارزنده دکتر برجی در پیشبرد خدمات بهداشت و درمان شهرستان انار تشکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش خودمان را کردیم که بتوانیم دکتر برجی به عنوان ریاست شبکه بهداشت انار به فعالیت خود ادامه دهند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و عواملی همچون مشکلات شخصی ترجیح داده اند تا کناره گیری و ادامه فعالیت خود را واگذار نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ضمن ابراز خرسندی و رضایت از انتخاب دکتر ساناز عبداللهی به عنوان مدیر شبکه بهداشت شهرستان ، ایشان را که سابقه فعالیت در این شهرستان را دارند از اهالی شهر دانستند و از کلیه همکاران برای ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی و درمانی تلاش بیشتر ، همکاری و همدلی را خواستار شدند.

وی همچنین از هیئت ها و مساجد شهرستان انار که با رعایت کامل پروتکل ها و مدیریت خوب و قدرتمند مسئولین مانع از شیوع هر چه بیشتر این ویروس شدند کمال تشکر کرد.

دکتر اسماعیلی گفت:در سه بخش پروژه های اتمام یافته از سال ۹۲ تا کنون بغیر از پروژه احداث بیمارستان انار، بیش از ۱۰۵ میلیارد تومان سرمایه در عرصه سلامت ، ساخت و ساز،تجهیزات پزشکی و پرسنل هدایت شده است که نشان دهنده ان است که دولت توجه ویژه به بخش بهداشت داشته است.

وی افزود: هماهنگی لازم بین مسئولین شبکه بهداشت و درمان و خیرین در زمینه پروژهای بهداشتی و درمانی بوجود آمده و باعث شده است از سال ۹۲ تا کنون قریب به ۸ میلیارد تومان کمک های مردمی و خیرین به شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار مهیا شود.

این مقام مسئول از جذب پزشک متخصص در مراکز درمانی شهرستان اشاره کرد و گفت : با راه اندازی کلینیک و بیمارستان جدید ، نیاز به تامین نیروی متخصص افزایش خواهد یافت و ۸ پزشک متخصص جدید جهت رفاه حال همشهریان عزیز جذب خواهند شد.

گزارش : علیرضا زمانی

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی