سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

همایش رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان انار با حضور رزمندگان و خانواده شهدا برگزار شد

به گزارش ” انارما ” ؛ همایش رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس ، امام جمعه، فرماندهان نظامی، انتظامی و سپاه، مسئولین ادارات، خانواده معظم شهدا و ایثارگران شامگاه گذشته ۳۱ شهریورماه در صحن امامزاده محمد صالح( ع) انار برگزار شد.

حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان، در این مراسم اظهار کرد: دفاع مقدس ما ریشه در عاشورای حسینی دارد و خون شهدای ما امتداد خون های مطهر شهیدان کربلا است.

وی افزود: ایران در دوران دفاع مقدس از هیچ قدرت خارجی نه کمک گرفت و نه آنها به ایران کمک کردند که امروز بخواهیم وامدار آنها باشیم ضمن اینکه در پایان سازمان ملل اعلام کرد که عراق آغازگر جنگ بوده است.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به بیاناتی از امام راحل هدف از دوران مقدس را دفاع از قرآن، اسلام، نوامیس و مملکت عنوان کرد و گفت: هر دفاعی که این ویژگی های را داشته باشد و دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام باشد، مقدس است.

حجت الاسلام عسکری یادآور شد: دفاع مقدس ما یک نسخه مطابق با اصلی است که اصل آن همان دفاع امام حسین (ع) از حق بود که آغازگر جنگ نبود و تا روز عاشورا هم بر این نکته تاکید داشت که آغازگر جنگ نیست ولی اگر دشمن حمله کردند ما از خود دفاع می کنیم.

عکس : خلیلی

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان انار با برگزاری ۲ مسابقه

مسابقات فوتسال جام رمضان ، گرامیداشت شهدای ورزشکار شهرستان انار از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ در سالن آزادگان انار آغاز شد . ...

یادداشت های خصوصی