پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

مدیر کل استاندارد استان کرمان گفت: شهرستان انار به دلیل تک محصولی بودن و تولید محصول پسته به دلیل خشکسالی های اخیر EC خاک به ۲۰ رسیده که باعث خشک شدن درخت های پسته و آسیب شدید اقتصادی شده است

به گزارش “انارما ” ؛ در دیدار اسماعیل عاقلی، مدیر کل استاندارد استان کرمان با زهرودی فرماندار انار در سفر به شهرستان انار مشکلات و مسائل استاندارد سازی واحدهای تولیدی در شهرستان توسط فرماندار مطرح گردید.

مدیر کل استاندارد استان کرمان در این گفت و گو خاطر نشان کرد شهرستان انار به دلیل تک محصولی بودن و تولید محصول پسته به دلیل خشکسالی های اخیر EC پهنه بندی خاک به ۲۰ رسیده که باعث خشک شدن درخت های پسته و آسیب شدید اقتصادی شده است .

در این راستا و جهت رفع این مشکل پیشنهاد آبیاری زیر سطی با لوله های پس وی سی دارای نشان استاندارد مطرخ گردید که بازدید از واحد تولیدی لوله میرزا هاشمی توسط مدیر کل و هیات همراه انجام شد.

در این بازدید خط تولید – انبار و آزمایشگاه واحد تولیدی بازدید شد و پس از آن بازدید از زمین کشاورزی باغ پسته انجام و طرح آبیاری زیر سطی که در این زمین اجرا گردیده بود توسط کارشناسان استاندارد مورد بررسی و تجزیه و تحلیل  قرار گرفت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی