شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

به گزارش ”انارما” اولین دوره از مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی استان به میزبانی شهرستان انار طی یک روز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. این رقابت ها با حضور ۳۰ شرکت کننده در ۱۵ وزن متفاوت از سراسر استان در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان برگزار شد. در این […]

به گزارش ”انارما” اولین دوره از مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی استان به میزبانی شهرستان انار طی یک روز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

این رقابت ها با حضور ۳۰ شرکت کننده در ۱۵ وزن متفاوت از سراسر استان در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات امیرعلی غلامرضائی در ورن ۳۰ کیلوگرم و در رده سنی نوجوانان ، عرفان قربانی در وزن ۶۰ کیلوگرم رده سنی نوجوانان و مجتبی جمالی در وزن ۷۵ کیلوگرم در رده سنی جوانان از شهرستان انار حائز رتبه برتر شدند.

این رقابت ها با مربی گری استاد حسن خانی مربی ورزشکاران تیم شهرستان انار و با همکاری هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان انار و شهرداری انار همراه با پوشش زنده از رسانه های محلی شهرستان برگزار شد.

عکس : اسماعیل یعقوبی

 


لینک مرتبط:

تصاویری از اولین دوره مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی استان در انار

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی