پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

در این نشست با حضور مسئولان مس سرچشمه در خصوص اهداف جشنواره ، برنامه ها ، مکان و زمان، تعیین و شرح وظایف کمیته های برگزاری این جشنواره بحث و تبادل نظر صورت گرفت و برنامه های این جشنواره در ۲۲ عنوان معرفی و مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش انارما؛ عصر روزگذشته ۲۴ دیماه با حضور مدیر خدمات اجتماعی مس سرچشمه رفسنجان ، مدیر محترم موسسه پرسشگران ایرانیان ، مدیر موسسه فرهنگی و هنری نقش مهتاب صدر و تنی چند از مسئولان شهرستان در کتابخانه روستای محمد آباد ساقی برگزار گردید.

در این نشست در خصوص اهداف جشنواره ، برنامه ها ، مکان و زمان، تعیین و شرح وظایف کمیته های برگزاری این جشنواره بحث و تبادل نظر صورت گرفت و برنامه های این جشنواره در ۲۲ عنوان معرفی و مورد بررسی قرار گرفت.

لازم بذکر است زمان و مکان برگزاری نیز ، از دی ماه سال جاری به مدت ۱۵ ماه به صورت حضوری و مجازی در روستای محمدآبادساقی تعیین شد.

در این مراسم تفاهم نامه های مربوطه بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار به عنوان دبیر و موسسه فرهنگی و هنری نقش مهتاب صدر به عنوان مجری طرح جهت اجرا به امضاء رسید همچنین از پوستر ویژه روستا محمد آباد ساقی رو نمایی شد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی