شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

سال هاست معلم های حق التدریس شهرستان انار در بلاتکلیفی استخدامی هستند. با وجود کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش این اداره در سطح شهرستان و یا استان تمایل زیادی ندارد این افراد را بدون آزمون استخدام رسمی کند.

به گزارش ” انارما ” ، سال هاست معلم های حق التدریس شهرستان انار در بلاتکلیفی استخدامی هستند. با وجود کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش این اداره در سطح شهرستان و یا استان تمایل زیادی ندارد این افراد را بدون آزمون استخدام رسمی کند.

تعدادی از معلمین حق التدریس در انار به روش جذب نیروهای حق‌التدریس این شهرستان اعتراض داشته و این روزها با وجود اینکه قانون الحاق یک تبصره به ماده (۱۷) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی در وزارت آموزش و پرورش از سوی رییس جمهوری ابلاغ شده است و براین اساس از ابتدای مهرماه شکل اجرایی به خود گرفته است، اما خبرها حکایت از معترضانی جدید دارد که از تعداد ۶۴ نیروی حق التدریس شهرستان انار تنها ۵ نفر برای استخدامی پذیرفته شده اند و ما بقی همچنان بلاتکلیف مانده اند.

گفتنی است،تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس در شرایطی است که در بخش کشکوئیه از تعداد ۴۵ نیروی حق التدریسی ۱۵ نفر استخدام رسمی شده اند.

حال باید دید مسئولان شهرستان از جمله حسین ناجی مدیر اداره آموزش و پرورش انار نقطه پایان بر ماجرای استخدامی این دسته از معلم ها می گذارد یا این داستان همچنان ادامه دار خواهد ماند.

لازم بذکر است عدم تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس در شرایطی است که تعدادی از آن‌ها سال‌ها به عنوان مربی پیش‌دبستانی یا معلم حق‌التدریس درمدارس شهرستان مشغول به فعالیت هستند و با بالا رفتن سن آن‌ها این شرایط آخرین فرصت استخدامی برایشان محسوب می‌شود.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی