پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به آغاز عملیات طرح ملی مسکن انار گفت: در تلاشیم که وام این طرح به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند.

به گزارش ” انارما ” ؛ صبح امروز دوشنبه ۱۸ اسفندماه با حضور مدیر کل راه و شهرسازی شمال استان، نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار انار پروژه‌های آماده سازی اراضی شهرستان انار برای برنامه طرح اقدام ملی کلنگ زنی شد.

علی حاجی‌زاده ظهر امروز در آیین آغاز عملیات آماده‌سازی اراضی طرح ملی اقدام مسکن در شهرستان انار با اشاره به اینکه بیش از ۵۷ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان ثبت‌نام کردند اظهار داشت: ۱۸ هزار نفر واجد شرایط این طرح در استان کرمان شناسایی شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان اضافه کرد: ۵۰۰ قطعه زمین به مساحت ۲۶.۵ هکتار در شهرستان انار برای احداث حدود هزار مسکن طرح اقدام ملی مسکن و خانواده شهدا و ایثارگران در نظر گرفته شده است.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون نزدیک به ۵ هزار و ۵۰۰ نفر از این افراد مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومانی خود را واریز کردند گفت: این افراد به پروژه‌های مختلف معرفی شدند و این پروژه‌ها در سه بخش مختلف در استان در شرف انجام بوده یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است

وی با اشاره به اینکه امروز عملیات آماده‌سازی اراضی طرح ملی اقدام مسکن در شهرستان انار آغاز می‌شود افزود: واگذاری زمین در این شهرستان به صورت گروه‌های دو نفره بوده که با مدیریت ساختی که توسط بنیاد مسکن انجام می‌شود عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی