پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

روابط عمومی فرماندار شهرستان انار در خصوص خبر مورخ ۲۳ اسفند ۹۹ در سایت خبری انارما تحت عنوان ” عملکرد مسئولین شهرستان انار در حوزه های زیست محیطی و اقتصاد مقاومتی” پاسخ داد:

به گزارش” انارما ” ؛ روابط عمومی فرماندار شهرستان انار در خصوص خبر مورخ ۲۳ اسفند ۹۹ در سایت خبری انارما تحت عنوان ” عملکرد مسئولین شهرستان انار در حوزه های زیست محیطی و اقتصاد مقاومتی” پاسخ داد:

متن اطلاعیه بدین شرح است:

در پی انتشار خبر عملکرد ضعیف مسئولین شهرستان انار در حوزه اقتصاد مقاومتی و زیست محیطی توسط انارما با استناد به مصاحبه دکتر رودری رییس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، که در ۳۰ تیرماه سال جاری در گفتگوی با خبر گزاری ایسنا انجام داده است به استحضار شهروندان محترم می رساند ؛

همان گونه از متن خبر آشکار است ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در این مصاحبه از عملکرد ضعیف معین های اقتصادی برخی از شهرستان های استان ابراز نارضایتی نموده اند و نه مسئولین شهرستانی .

کما اینکه موضوع نارضایتی از عملکرد معین اقتصادی این شهرستان نیز طی مکاتبات و جلسات متعدد توسط فرماندار به مسئولین استانی اعلام گردیده است.

شایان ذکر است کسب رتبه اول شهرستان انار در بین ۲۳ شهرستان استان در سال ۹۸ و دریافت عنوان فرمانداری برتر در طرح شهید رجایی استان گویای عملکرد بسیار خوب مسئولین شهرستان می باشد.

لذا جهت استحضار کلیه شهروندان محترم شهرستان انار ، مصاحبه دکتر رودری ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به نقل از خبرگزاری ایسنا در این خصوص بطور کامل شرح داده شده است:

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی