شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان انار پیشاپیش ضمن عرض تبریک و تهنیت فرا رسیدن سال نو گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز در شهرستان انار آغاز گردید.

به گزارش ” انارما ” ؛ دکتر کامران شفائی سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان انار پیشاپیش ضمن عرض تبریک و تهنیت فرا رسیدن سال نو گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز در شهرستان انار آغاز گردید.

وی اظهار داشت: طرح نظارت ویژه ایام نوروز با توجه به افزایش تقاضا برای فعالیت تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی از ابتدای اسفند ماه سالجاری همراه با مسئولین نظارتی شبکه بهداشت در سطح شهرستان انار آغاز گردید.

شفائی در ادامه افزود: در تعطیلات عید نوروز نیز دو اکیپ سیار در سطح شهر و کشتارگاه و یک اکیپ ثابت در اداره دامپزشکی شهرستان انار فعال اند که بر کلیه طباخی ها، رستوران ها، قصابی ها و مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و پروتئینی نظارت دارند.

ایشان در پایان تصریح کرد: در راستای مراقبت از سلامت فرآورده ها این اداره آماده پاسخگوئی به سئوالات همشهریان گرامی و هماهنگی های لازم جهت بازرسی و نظارت بهداشتی با شماره تلفن های ۳۴۳۸۷۸۶۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵  می باشد.

انتهای پیام

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی