پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

سال جدید از راه نرسیده با کمبود مرغ همراه شد و مردم از کمبود گوشت مرغ و برخی اقلام مصرفی همچون روغن گلایه‌مندند؛ وعده توزیع مناسب کالاهای اساسی هم با وجود اظهارات مسئولان هنوز محقق نشده است.

به گزارش ” انارما ” ،  مشاهدات میدانی حاکی از کمبود مرغ در شهرستان را دارد مرغ کشتار روز، بدون جدول زمان‌بندی در شهرستان انار توزیع می‌شود، اما در نخستین ساعت توزیع، مرغ‌ها از راه نرسیده ناپدید می‌شوند و بسیاری از مردم ناگزیر مجبور می‌شوند در خیابان‌ها به دنبال صف بعدی برای خرید مرغ باشند.

این در حالی است که حتی بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ نیز مرغ برای فروش ندارند و مرغ‌های قطعه‌بندی شده نیز به قیمت‌های گزاف به فروش می‌رسد.

در حالی که مسئولان استانی خبر از افزایش صد در صدی مسافران به استان طی روزهای اخیر می‌دهند، شهروندان نیز به خرید یک یا دو مرغ رضایت نمی‌دهند و با خرید مازاد، بر آشفتگی بازار افزوده‌اند.

در حالی کمتر از یک هفته به ۱۳ فروردین باقیمانده است که نگرانی‌ها برای تامین بازار مرغ در ماه مبارک رمضان بیشتر شده است و خبری هم از تزریق مرغ به بازار نیست و با توجه به اینکه قیمت هر کیلو مرغ دولتی ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان و هر شانه تخم مرغ ۳۳ هزار تومان اعلام شده بود با گزارش میدانی خبرنگار انارما متوجه شدیم قیمت مرغ کشتار روز دربرخی مرغ فروشی ها به بیش از ۳۲ هزار تومان هم رسیده است.

این روزها که دیگر قدرت خرید خیلی از اقشار به تهیه گوشت قرمز و ماهی نمی‌رسد، لااقل دل‌شان به مرغ خوش بود که حالا مرغ هم برای همه طاقچه بالا گذاشته است.

ماه رمضان در یک چشم بر هم زدنی از راه می‌رسد و معلوم نیست با این دست روی دست گذاشتن‌ها و وعده‌های نافرجام، چه کسی قرار است به داد مردم برسد؟!

گزارش: غلامرضائی

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی