شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

 جسد سعید مهرابی داوودآبادی ۳۲ ساله هفته گذشته پس از دو ماه مفقود شدن از رودخانه ریدو نزدیک پارک فارغ التحصیلان دانشگاه کارلتون کشف شد.

به گزارش ” انارما ” ؛ به نقل از Global News (اخبار جهانی شبکه تلویزیونی کانادا) پلیس اتاوا روز گذشته هفتم آوریل (۱۸ فروردین ۱۴۰۰) در اطلاعیه ای اعلام کرد:   جسد سعید مهرابی داوودآبادی ۳۲ ساله هفته گذشته پس از دو ماه مفقود شدن از رودخانه ریدو نزدیک پارک فارغ التحصیلان دانشگاه کارلتون کشف شد.

در حالی که واحد گمشدگان خدمات پلیس اتاوا اعلام کرده بود  که جسد مهرابی داوودآبادی در رودخانه نزدیک پارک فارغ التحصیلان دانشگاه کارلتون در اوایل بعد از ظهر ۲۹ مارس ( دوشنبه ۹ فروردین۱۴۰۰ ) کشف شده است و بعد از تایید هویت وی بازرسان پزشکی قانونی صبح روز بعد به خانواده اش در ایران اعلام کرده اند.

مطابق اظهارات پلیس مهرابی داوودآبادی از اواخر ژانویه مفقود شده بود و آخرین بار در ۲۷ ژانویه (چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹) در تورنتو دیده شد و خودروی وی هفته بعد در منطقه رودخانه ریدو جاده ارل آرمسترانگ کشف شد.

پلیس اتاوا در آخرین تحقیقات خود اعلام کرد: هیچ مورد مشکوکی در مرگ سعید مشهود نیست.

دانشگاه کارلتون کانادا نیز در نامه ای الکترونیکی به CTV News Ottawa اعلام کرده بود سعید استاد گروه علوم کامپیوتر دانشگاه کارلتون است که از ۲۷ ژانویه دیگر در دانشگاه تدریس نکرده است و از وی خبری نشده است.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی