پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

با توجه به عدم فعالیت و استقرار ثابت پایگاه انتقال خون در انار، مسئولین مربوطه تنها در روزهای مختلف سال نسبت به اعزام اکیپ سیار خون گیری به این شهرستان مبادرت می کند

به گزارش انارما ؛ ایرج شکوهی سرپرست انتقال خون استان کرمان عنوان کرد: در حال حاضر در ذخایر همه گروه های خونی به ویژه گروه های خونی منفی، +O و A+ در استان با کمبود مواجه هستیم، از مردم دعوت میکنم تا با اهدای خون در شب های پرفیض قدر به یاری نیازمندان به خون بشتابند.

وی افزود:پایگاه مرکزی کرمان واقع در بلوار ۲۲ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۲۴ و پایگاه شهید فیروزی واقع در میدان آزادی، ابتدای بلوار جمهوری از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه ۲۴ و پایگاه های اهدای خون در شهرستان های #رفسنجان، سیرجان، جیرفت و بم از ساعت ۲۱ الی ۲۴ آماده خدمت رسانی به هم استانی ها هستند.

وی گفت: در همه مراکز اهدای خون پروتکل های بهداشتی به درستی و به صورت کامل رعایت می شود.

لازم بذکر است شهرستان #انار فاقد پایگاه انتقال خون ثابت است و اکیپ سیار انتقال خون رفسنجان هرازگاهی به منظور خون گیری از مردم حضور می یابند.

 درحالی که اهدا خون یکی از اقدامات مهم در راستای کمک به بیماران نیازمند است و همواره مورد توجه مردم این شهرستان قرار گرفته است.

امیدواریم مسئولان شهرستان و استان راه اندازی پایگاه انتقال خون شهرستان انار را به عنوان یک مطالبه عمومی مردم به طور جدی پیگیری کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی