جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

مسئولین امر اداره برق انار با توجه با داشتن پتانسل های موجود رسانه ای هرنوع قطعی را به اطلاع مردم رسانده تا شهروندان در انجام امور روزمره خود در استفاده از برق دچار مشکلات نشوند.

به گزارش انارما ؛ به دلیل افزایش دمای هوا و همچنین استفاده شهروندان از وسایل سرمایشی ، مصرف پیک برق موجب قطعی برق در شهرستان انار گردیده است.

طبق روال همیشه، دولت افزایش برق مصرفی خانوارها و کاهش تولید نیروگاه‌های برق آبی در پی کاهش بارندگی را به عنوان اصلی‌ترین عوامل قطعی برق معرفی می‌کند در حالی که بیشترین هدر رفت آب در بخش‌های کشاورزی و صنعتی گزارش می‌شود که عملا مسئولان برنامه‌ای جامع برای مدیریت آن بعد از چند دهه ندارند.

گزارشات مردمی و همچنین قطعی برق در مناطق شهرستان انار ، بدون اطلاع قبلی موجب گلایه شهروندان شده است.

خاطرنشان می‌شود گزارش‌های زیادی از گلایه شهروندان درباره قطعی برق امروز از تمام محلات شهرستان انار، به دست ما رسیده که امکان بیان همه آنها در این مجال کوتاه میسر نیست. از آسیب به وسایل برقی گرفته تا مشکلات کلاس های آنلاین و قطعی همیشگی سیستم بانک‌ها .

بعید است این بحران یک بار برای همیشه حل شود و ای کاش مسئولان شرکت توزیع برق شهرستان انار قبل از این گونه اقدامات شتابزده، جدول خاموشی برق را در اختیار شهروندان قرار بدهند تا شهروندان خود اقدام به مدیریت مصرف برق موضوع کنند.

در چنین مواردی نیاز است مسئولین امر اداره برق با توجه با داشتن پتانسل های موجود رسانه ای هرنوع قطعی را به اطلاع مردم رسانده تا شهروندان در انجام امور روزمره خود در استفاده از برق دچار مشکلات نشوند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی