پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

سردار‌ناظری باحضور در جمع پرسنل نظامی و انتظامی شهرستان انار گفت : انتخابات پرشور و سالم سنبل کارآمدی نظام اسلامی است و پلیس جهت تامین امنیت انتخابات ۱۴۰۰ آمادگی کامل دارد.

به گزارش ” انارما ” به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان انار ؛ سردار‌ناظری باحضور در جمع پرسنل نظامی و انتظامی شهرستان انار گفت : انتخابات پرشور و سالم سنبل کارآمدی نظام اسلامی است و پلیس جهت تامین امنیت انتخابات ۱۴۰۰ آمادگی کامل دارد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در شرایط سخت کشور را با آرامش کامل از سختی‌ها عبور دادند و بهره مندی از نعمت ولایت نیز باعث می شود از این مرحله نیز به خوبی عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه حساس ترین و پیچیده ترین انتخابات را پیش رو داریم، افزود: تمامی دشمنان ما کنار هم ایستاده آمد برای توطئه و تهدید علیه جمهوری اسلامی و علت اینکه همه این توطئه ها با شکست مواجه می شوند، اتحاد وهمدلی احاد اقشار جامعه وحضور رهبری مقتدر و فرمانده معظم کل قوا در رأس همه این امور است .

دراین مراسم حجه الاسلام منتظری امام جمعه انارنیز با تقدیرو تشکراززحمات جناب سرهنگ خلیلی ومجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان اظهار داشتند: برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب افراد شایسته مسیر تغییر مثبت و سازنده برای کشور هموار می‌کند اما دشمنان همچون گذشته در تلاش هستند تا با تبلیغات رسانه ای، مقدمات تضعیف نظام جمهوری اسلامی و انقلاب را فراهم کنند.

وی گفت: انتخابات و تعیین سرنوشت کشور توسط مردم یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است و شرکت حداکثری مردم سبب مشروعیت سیاسی نظام جمهوری اسلامی، حفظ اقتدار و امنیت درونی کشور در برابر توطئه دشمنان می‌شود.

در پایان سرهنگ خلیلی نژاد فرمانده انتظامی انارخاطر نشان کرد که از هم اکنون آمادگی لازم جهت برگزاری انتخابات در شهرستان محیاست و با همراهی وهمدلی بسیار خوب شورای تامین وسایر دستگاه‌های متولی، به ویژه سپاه پاسداران و بسیج انشالله انتخابات سالم، امن و پرشوری پیش رو خواهیم داشت .

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی