چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

خادمیاران رضوی شهرستان انار از دو بانوی خیر و نیکوکار در این شهرستان تقدیر کرده و هدایای متبرک رضوی ارسالی از مشهد مقدس را به آن ها تقدیم کردند .

به گزارش انارما؛ خادمیاران رضوی از دوتن از بانوان نیکوکار در امین شهر تقدیر کرده و هدایای متبرک رضوی ارسال شده از طرف آستان مقدس امام رضا‌(ع) را به آن ها تقدیم کردند .

سید جلیل صابری‌؛ مسئول کانون های خدمت رضوی انار ضمن گفتگو با خبرنگار ما به سخاوت و مهرورزی دو بانوی نیکوکار در امین شهر اشاره کرد و گفت‌: فاطمه ذوالفقاری و معصومه خلیلی‌، مادر و دختر نیکوکار و خیر مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان را وقف بازسازی و گسترش مهدالرضای امین شهر کرده اند .

وی افزود‌: مهدالرضای امین شهر از سال ۱۳۸۱ تاسیس شده است و بنای این مجموعه را مرحوم حاج علی ناجی با وقف کردن ساختمان مسکونی خود با مساحت ۳۲۶ متر مربع در اختیار جامعه قرآنی امین شهر قرار داده و از آن زمان کلاس های آموزشی قرآن کریم در رشته های مختلفی همچون روخوانی و روانخوانی‌، آموزش های هنری ویژه یادگیری آیات کلام وحی و… دایر است .

صابری ادامه داد‌: با توجه به قدمت بالای ساختمان و با همت ورثه آن مرحوم در سال ۸۷‌، ساختمان جدید با زیربنای ۱۵۰ مترمربع و پنج کلاس جنب بنای قدیمی ساخته شد .
وی تصریح کرد‌: در سال گذشته دو بانوی نیکوکار امین شهری این مبلغ را برای بازسازی و نوسازی و گسترش مهدالرضای این شهر به آستان مقدس رضوی اهداء کرده و عملیات ساختمانی این مجموعه به پایان رسیده است .
گفتنی است هدایای متبرک رضوی برای این مادر و فرزند خیر و سخاوتمند از طرف آستان مقدس امام رضا‌(ع) ارسال شده بود که به همراه تقدیر و تجلیل خادمیاران رضوی به این دو بانوی امین شهری تقدیم شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی