سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

فیلمبرداری «سوییپر» به کارگردانی امین شجاعی و تهیه کنندگی مشترک علی میرزاده و امین شجاعی از دوم تیرماه در کرمان آغاز شده و بازیگران در لوکیشین های مختلف به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم سینمایی با توجه به شعار سال (تولید ملی، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها) در ژانر کودک و نوجوان با حضور چهره‌‌هایی همچون […]


فیلمبرداری «سوییپر» به کارگردانی امین شجاعی و تهیه کنندگی مشترک علی میرزاده و امین شجاعی از دوم تیرماه در کرمان آغاز شده و بازیگران در لوکیشین های مختلف به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم سینمایی با توجه به شعار سال (تولید ملی، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها) در ژانر کودک و نوجوان با حضور چهره‌‌هایی همچون عزت‌الله رمضانی‌فر، علی سلیمانی و علی محمد رادمنش به موضوع مهم کشاورزی و تولید در استان کرمان می‌پردازد.

فیلم سینمایی «سوییپر» توسط بخش خصوصی و با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان و همکاری شهرداری انار و امینشهر در لوکیشن‌هایی در شهر کرمان، محی آباد و امین شهر انار در حال تولید است.

انتهای پیام

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی