جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان انار گفت: با توجه به فرا رسیدن عید سعید قربان بازرسان بهداشتی این اداره در روز عید از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۳ بعد از ظهر، در محل اداره دامپزشکی، سطح شهر و کشتارگاه دام مستقر می باشند .

به گزارش ” انارما ” ؛  کامران شفائی سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان انار گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه ذی الحجه و عید سعید قربان ضمن تبریک و تهنیت این روز، بازرسان بهداشتی این اداره در روز عید سعید قربان از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۳ بعد از ظهر، نظارت بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی را به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت های قربانی و تأمین بهداشت عمومی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بصورت ویژه انجام می دهند. این بازرسان بصورت اکیپ های ثابت و سیار در محل اداره دامپزشکی، سطح شهر و کشتارگاه دام مستقر می باشند .

شفائی افزود : با هماهنگی های انجام شده با شهرداری محترم شهر انار کشتارگاه دام این شهرستان در روز عید سعید قربان در ساعت مذکور آماده ارائه خدمات بصورت رایگان می باشد.

وی گفت : توصیه می شود همشهریان عزیز به منظور جلوگیری از انتقال بیماری های مشترک بین انسان و دام ( بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو و … ) و شیوع ویروس کرونا، دام های قربانی خود را در کشتارگاه دام شهرداری شهر انار و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم تجمع در محل، رعایت دستورالعمل های وزرات بهداشت و تحت نظارت بازرسین بهداشتی دامپزشکی و شرعی ذبح نمایند .

در پایان دکتر کامران شفائی گفت : این اداره آماده پاسخگوئی به سئوالات همشهریان گرامی و هماهنگی های لازم جهت انجام نظارت بهداشتی بر دام های قربانی با شماره های تماس ۳۴۳۸۷۸۶۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵ می باشد ./.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی