جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

معاون پارلمانی وزارت ورزش جوانان با اشاره به راه‌اندازی باغ جوان در شهرستان گفت: این باغ با مرکزیت استان در شهرستان انار راه‌اندازی می‌شود و در آن جوانان دارای طرح و برنامه اما فاقد امکانات کلی می‌توانند طرح‌های خود را به صورت آزمایشی اجرا کنند.

به گزارش ” انارما ”  معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان امروز یکم مردادماه در حاشیه سفر به شهرستان انار پس از بازدید مجموعه های ورزشی شهرستان طی جلسه‌ای با حضور جلالی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و جمعی از مسؤولان شهرستان انار عنوان کرد: بالغ بر ۷ هزار خانه ورزش روستایی و ۲۵۰۰ زمین چمن فوتبال در سطح کشور راه‌اندازی شده است.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: پارک بانوان شهر انار در نوع خود بی‌نظیر است که جای بسی تقدیر و تشکر از مجموعه مدیریتی شهرستان و شهرداری انار دارد.

وی هدف از حضور در شهرستان انار را پیگیری تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزشی بالای ۷۵ تا ۸۰ درصد پیشرفت عنوان کرد و افزود: ما پیگیری لازم جهت اختصاص بودجه و تکمیل پروژه‌هایی را که شخص وزیر در شهرستان قول داده‌اند را به عمل خواهیم آورد و همچنین پروژه‌های استانی را نیز با حضور استاندار محترم مطرح و پیگیری خواهیم کرد.

 تقی‌زاده با اشاره به بازدید از استادیوم شهید سلیمانی گفت: با توجه به قول وزیر رفع مشکل سکوها،  تامین آب چمن، تامین نورافکن و فنس چمن این مجموعه در دستور کار خواهد بود.

وی عنوان داشت: در صورت اختصاص فضا توسط شهرداری انار، وزارت ورزش آمادگی آن را خواهد داشت تا مجموعه‌ای با عنوان باغ جوان با مرکزیت استان در انار راه‌اندازی شود که کلیه مسائل مربوط به امور جوانان در این باغ صورت گیرد و در آن جوانان دارای طرح و برنامه اما فاقد امکانات کلی می‌توانند طرح‌های خود را به صورت آزمایشی اجرا کنند.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: در صورتی که شهرستان بتواند زمینه حضور تیم فوتبال در لیگ‌های کشوری را فراهم کند، حمایت و پیگیری از سمت وزارت ورزش با رایزنی با فدراسیون فوتبال به عمل خواهد آمد.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی