پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

شهردار انار از افتتاح کارخانه آسفالت شهرداری انار طی روز های آینده خبر داد و ابراز امیدواری کرد این موضوع به تسریع در روند آسفالت معابر شهر کمک کند.

به گزارش ” انارما” شهردار انار در  نشست خبری  با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در پاسخ به سوال وضعیت آسفالت معابر شهر انار گفت: عمر آسفالت در اکثر معابر شهر انار به پایان رسیده و علیرغم اینکه در ۴سال گذشته بالغ بر ۲۰۰هزار مترمربع اسفالت در معابر شهر انار استفاده شده اما میبینیم که هنوز هم با مشکل آسفالت معابر رو به رو هستیم.

وی خاطر نشان کرد از اوایل سال تا کنون ۷۰هزار مترمربع آسفالت در انار اجرا شده است که با مصوبه اعضای شورای شهر، ۴۰درصد از بودجه عمرانی شهرداری به آسفالت معابر وخیابان ها اختصاص یافته است.

وی از افتتاح کارخانه آسفالت شهرداری انار طی روز های آینده خبر داد و ابراز امیدواری کرد این موضوع به تسریع در روند آسفالت معابر شهر کمک کند.

شهردار انار در خصوص افتتاح کارخانه آسفالت انار گفت : شهرداری برای لکه‌گیری‌ها و آسفالت خیابان‌ها نیازمند این‌چنین ساختاری بوده است و اورهال و افتتاح دوباره کارخانه آسفالت در انار سبب می‌شود که بتوانیم در بهسازی معابر مختلف سطح شهر توانمندتر از گذشته عمل کنیم.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی