جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

به منظور تسریع در روند واکسیناسیون گروه‌های مختلف سنی علیه کرونا و همچنین جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون، سالن ورزشی آزادگان انار تا پایان سال به عنوان پایگاه مرکزی واکسیناسیون انتخاب خواهد شد.

به گزارش ” انارما “طی اخبار واصله از ستاد مقابله با کرونا شهرستان با ریاست زهرودی فرماندار انار مصوب شد به منظور تسریع در روند واکسیناسیون گروه‌های مختلف سنی علیه کرونا و همچنین جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون، سالن ورزشی آزادگان انار تا پایان سال به عنوان پایگاه مرکزی واکسیناسیون انتخاب شود.

به دنبال این تصمیم باتوجه به اینکه سالن ورزشی آزادگان انار تنها سالن دارای امکانات کافی و تجهیزات لازم جهت برگزاری مسابقات در شهر انار هست تعدادی از ورزشکاران و هیئت های ورزشی انار ضمن ابراز نارضایتی از این مصوبه خواستار تجدید نظر در این زمینه شدند.

از طرفی میزبانی شهرستان انار در مسابقات استانی فوتسال و همچنین نزدیکی به فصول سرد سال و افزایش فعالیت در ورزش های سالنی موضوعی است که بعنوان دغدغه اصلی ورزشکاران اناری با توجه به انتخاب سالن آزادگان به عنوان مرکز واکسیناسیون سرنوشت نامعلومی خواهد داشت.

اگرچه انتخاب این سالن بزرگ ورزشی به عنوان یکی دیگر از مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا از مهمترین راهکارها برای جلوگیری از ازدحام در مراکز واکسیناسیون کرونا محسوب می شود اما با توجه به جمعیت شهرستان انار به نظر میرسد انتخاب دیگر سالن های ورزشی مانند سالن ورزشی خاتم الانبیا و دیگرمراکز سرپوشیده همچنین افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون میتواند به عنوان راهکاری از تعطیلی فعالیت های ورزشی در سالن آزادگان نیز جلوگیری کند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی