چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

نماینده مردم انار و رفسنجان گفت : اخیرا طرحی مبنی بر اختصاص اعتبار برای تحویل مواد اولیه قیر به دستگاه های اجرایی و پروژه های ناتمام، آیین نامه اجرایی مربوط به این پروژه تصویب شد و در این راستا هم اکنون آسفالت پروژه تقاطع غیرهمسطح انار آغاز شده است.

به گزارش #انارما؛ جلالی نماینده مردم شهرستان های انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به بررسی موانع تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح انار اظهار کرد: در این خصوص جلسه‌ای با حضور نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی، برگزار و تامین اعتبار ۸ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه پل کمربندی شهرستان انار اختصاص یافت.

وی افزود: فرماندار انار در تماس تلفنی با بنده در خصوص تامین اعتبار ۸ میلیاردی پل غیر همسطح انار عنوان کرد تاکنون یک ریال از این بودجه وصول نشده است کما اینکه با احتساب این بودجه قرار بود در هفته دولت این پروژه افتتاح گردد که با پیگیر های بعمل آمده مشخص شد این بودجه، برای انار اختصاص داده شده اما در پل تقاطع غیر همسطح بادرود نطنز هزینه شده که بعبارتی اصفهانی ها این بودجه را جذب کرده اند و متاسفانه این بودجه برای پل کمربندی انار میسّر نشده است.

نماینده مردم انار و رفسنجان در ادامه گفت : اخیرا طرحی مبنی بر اختصاص اعتبار برای تحویل مواد اولیه قیر به دستگاه های اجرایی و پروژه های ناتمام، آیین نامه اجرایی مربوط به این پروژه تصویب شد و در این راستا هم اکنون آسفالت پروژه تقاطع غیرهمسطح انار آغاز شده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی