چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

فرمانده انتظامی انار گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و مجازی بودن آموزش‌ها، دانش آموزان بیش‌ازپیش از فضای مجازی استفاده می‌کنند.

به گزارش انارما به نقل از پلیس فتافرماندهی انتظامی شهرستان انار ؛ فرمانده انتظامی شهرستان انار ضمن تبریک شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس گفت: والدین با نظارت هدف سازی و زمان‌بندی کامل بر فرزندان خود می‌توانند خطرات و تهدیدات فضای مجازی برای دانش آموزان را به فرصت تبدیل کنند.

سرهنگ رضاخلیلی نژاد در تشریح این خبر گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و مجازی بودن آموزش‌ها، دانش آموزان بیش‌ازپیش از فضای مجازی استفاده می‌کنند.

این مقام مسئول با اشاره به ارتباط بروز مشکلات خانوادگی با فضای مجازی بیان داشت: متأسفانه در شبکه‌های اجتماعی عده‌ای با به نمایش هویت کاذب که ممکن است غیرواقعی نیز باشد، باعث شده است تا سطح توقع از زندگی‌ها را به‌خصوص در میان نوجوانان و جوانان به بیش از درآمد خانواده‌ها بالا برود.

سرهنگ خلیلی نژادافزود: از سوی دیگر به دلیل بی‌توجهی والدین به فرزندان، فضای مجازی پناهگاهی پر از تهدیدات فراوان برای نوجوان و جوانان تبدیل‌ شده است.

این مقام انتظامی گفت: والدین وظیفه‌دارند هشدارها و آموزش‌های لازم را در خصوص فضای مجازی و روابط نامتعارف متشکل در آن را به فرزندان خود ارائه داده و با مراقب از آنان، فرزندان خود را از این چالش‌های فضای مجازی در امان نگه‌دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار در پایان گفت: پلیس فتا اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش حضوری برای دانش‌آموزان، دانشجویان و والدین آن‌ها به‌منظور آموزش و نحوه مراقبت از خود و فرزندان در این فضا نمود اما با آغاز محدودیت‌های کرونایی این آموزش‌ها به‌صورت مجازی و آنلاین درآمد و در صورت تمایل هر سازمان و نهادی آمادگی کامل برای برگزاری جلسات آموزشی برای اقشار هدف رادارد.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی