پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش شهرستان انار طرح از دانش آموزان اناری به عنوان طرح های برگزیده کشور معرفی شد.

به گزارش انارما، جشنواره جوان خوارزمی به منظور شناسایی، پرورش و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان برگزار می‌شود و با توجه به اعلام نتایج نهایی این جشنواره در مرحله کشوری ، دو تن  از دانش آموزان شهرستان انار موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

دانش آموز «رضا قادری زاده اناری» از شهرستان انار با موضوع « هشدار قطع آب آبیاری قطره ای » رتبه دوم کشوری بیست و سومین جشنواره کشوری را کسب کرد و همچنین رتبه سوم این جشنواره توسط دانش آموز اناری « پریا خادمی» با ارائه طرح « محاسبه طلوع و غروب خورشید در افق مریخ» موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به معرفی ۳۱ طرح به عنوان برگزیده کشوری بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی گفت: ۹ طرح از استان کرمان معادل ۳۰ درصد کل طرح های کشور به عنوان برگزیده نهایی معرفی شدند و آموزش و پرورش استان کرمان برای پنجمین بار در هشت سال اخیر رتبه اول کشوری جشنواره خوارزمی را کسب کرد.

مفتخریم تا کسب مقام دوم جشنواره‏‌ی جوان خوارزمی در گروه علمی کشاورزی و منابع طبیعی توسط دانش‏‌آموز پرتلاش، رضا قادری‏‌زاده و کسب مقام سوم جشنواره‏‌ی جوان خوارزمی در گروه علمی فیزیک و نجوم توسط دانش‏‌آموز کوشا، پریا خادمی را به خانواده‏‌های معزز این دانش‌آموزان ، جامعه‏‌ی فرهنگی شهرستان و عموم مردم شریف شهرستان تبریک بگوییم.

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی