چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | Wednesday 17 April 2024

به گزارش #انارما رحیمی راد شهردار فعلی انار در آخرین نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان عنوان کرد : میدان امام علی (ع) , پارک مسافر ، پارک اَبان و کارخانه آسفالت شهرستان از پروژه‌های در دست اقدام عمرانی و خدماتی شهرداری انار است که بر اساس برنامه زمان‌بندی که برای افتتاح آنها پیش‌بینی شده است، […]

به گزارش #انارما رحیمی راد شهردار فعلی انار در آخرین نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان عنوان کرد : میدان امام علی (ع) , پارک مسافر ، پارک اَبان و کارخانه آسفالت شهرستان از پروژه‌های در دست اقدام عمرانی و خدماتی شهرداری انار است که بر اساس برنامه زمان‌بندی که برای افتتاح آنها پیش‌بینی شده است، تا پایان سال جاری۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهند رسید.

🔺شهردار انار با تاکید بر افتتاح و اورهال کارخانه آسفالت شهرستان تصریح کرد: با تجهیز ماشین آلات، بار دیگر این کارخانه با ظرفیت میانگین ۵۰تن آسفالت در ساعت فعالیت می‌کند و آسفالت استاندارد مورد نیاز شهرداری انار را تامین خواهد کرد.

جذب نیرو در شهرداری انار‌بر‌اساس شایسته سالاری بوده است

🔺رحیمی شهردار انار در‌پاسخ به سوالی در‌خصوص چگونگی جذب نیروی اداری در شهرداری گفت: هیچ یک از نیرو های جذب شده در سال های اخیر رسمی و پیمانی نبوده و همگی نیروی شرکتی می باشند.

🔺وی در‌خصوص معیار جذب این نیروها گفت: همواره سعی شده بر اساس شایسته سالاری و تخصص بر اساس نیاز واحد های مختلف شهرداری نیرو جذب شود.

طرح جدید مسکن دولت، کجای شهرستان اجرا می‌شود؟

🔺رحیمی در گفتگو با اصحاب رسانه ‌شهرستان انار افزود: ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی که در تعهد دولت است، موضوعات مختلفی ازجمله تأمین مالی، خدمات، تسهیلات و مجوزها را شامل می‌شود که در این میان قریب به ۱۸۰۰نفر در این طرح از شهرستان انار ثبت نام کردند که البته موضوع کلیدی، تأمین زمین است و برای تأمین زمین گزینه‌های مختلفی داریم، که با احداث شهرک، با مشاوره مسئولین و کارشناسان منطقه بالاسر کمربندی جنب جایگاه سوخت رفاه انار(آقای رسولی) و همچنین از دانشگاه پیام نور به سمت یزد ظرفیتی برای احداث مناطق مسکونی و شهرک سازی است که مورد استفاده قرار نگرفته و امکان اضافه شدن به حوزه شهری انار را خواهد داشت.

طرح زنده گیری سگ های بلاصاحب در شهر انار صورت خواهد گرفت

رحیمی در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری انار در راستای مدیریت سگ های بلاصاحب و برقراری امینت و کنترل جمعیت این سگ ها، اقدام به زنده گیری می کند.

وی انجام این اقدام را در راستای مطالبات شهروندان و برقراری حس امینت ساکنین دانست و اظهار داشت: گستردگی حریم‌ها در این بخش از شهر و باتوجه به رها کردن سگ های قلاده دار در مبادی ورودی و خروجی شهر، حضور سگ‌های بلاصاحب و ولگرد را در منطقه افزایش داده است و با تلاش‌های نیروهای خدمات شهری سعی می‌شود جمعیت آنها در سطح شهر کنترل و در منطقه ای بیرون از شهر نگهداری شوند.

وی از شهروندان فهیم و شریف خواست تا با رعایت مسایل بهداشتی و جلوگیری از رهاکردن پسماند غذایی در کم رنگ شدن حضور حیوانات در شهر نقش عمده ای را ایفا نمایند.

در پایان نیز هدیه ای از سوی خبرنگاران به رسم قدردانی از زحمات و حمایت های رسانه ای به شهردار تقدیم شد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی