جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار در خصوص رها شدن سرنگ و ویال کوید۱۹ در طبیعت انار جوابیه ای صادر کرد

به گزارش #انارما؛ روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار در خصوص رها شدن سرنگ و ویال کوید۱۹ در طبیعت انار جوابیه ای صادر کرد:

🔹بدین وسیله و در ابتدای متن به استحضار همشهریان گرامی می‌رسانیم واکسن مورد استفاده در سیستم بهداشت دارای زنجیره سرما تعریف شده می‌باشد که پس از تزریق، در سامانه یکپارچه بهداشت (سیب) تمامی مشخصات هویتی فرد و همچنین واکسن مورد استفاده ثبت می‌شود.

🔹در حال حاضر انواع واکسن کووید۱۹ با برندهای مختلف بصورت کافی در تمامی مراکز و خانه‌های بهداشت وجود دارد و نیازی به نگرانی در مورد سناریو پر کردن مجدد ویال خالی و بدنبال آن فروش آزاد و غیرقانونی آن وجود ندارد!

🔹هرچند در طول ماههای ابتدایی شروع سراسری واکسیناسیون در برخی از مناطق کشور شاهد اقدامات ناشایست در این خصوص بوده‌ایم که با اقدام بجا مسئولین بهداشت و امنیتی، این امر خلاف کنترل شده است.

🔹از ابتدای شروع سراسری واکسیناسیون تاکنون، تزریق واکسن به گونه‌ای بوده است که بعد از هر تزریق، سرنگ و ویال واکسن در ظروف مخصوص (سفتی‌باکس) و بصورت تفکیک شده و پس از شمارش و برداشت صورتجلسه، جمع آوری و تمام مراحل بی‌خطرسازی و امحا آن توسط تکنسین مربوطه و با حضور کارشناس حراست و بازرسی شبکه صورت می‌گیرد.

🔹شبکه بهداشت و درمان شهرستان از طریق نهادهای قضایی و امنیتی در حال بررسی این مسئله بوده و خواستار برخورد قانونی با افرادی است که قصد تخریب مجموعه بهداشت و زحمات فراوان همکارانمان در زمینه پیشگیری و مدیریت کووید۱۹ را دارند، می‌باشد.

🔹حداقل انتظار کادر بهداشت و درمان از رسانه‌ها این است که تمامی مسائلی که باعث خدشه‌دار شدن اعتماد مردم به امور بهداشتی و درمانی می‌شود را بدون بررسی صحت و سقم اولیه آن نشر ندهند.

🔹در پایان به اطلاع می‌رسانیم بعد از بررسی‌های اولیه بعمل آمده؛ مشخص گردید که سریال ویالهای واکسن رها شده در فضای سبز به هیچ عنوان مربوط به شهرستان انار نمی‌باشد و بررسی اینکه این ویالها از کجا و چگونه در انار رها گردیده توسط مقامات امنیتی و قضایی در حال انجام می‌باشد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی