پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان انار گفت: طرح ویزیت، واکسیناسیون و سمپاشی رایگان دام و طیور به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر در شهرستان انار اجرا می گردد.

به گزارش ” انارما ” ؛ کامران شفائی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان انار گفت: طرح ویزیت، واکسیناسیون و سمپاشی رایگان دام و طیور به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر در شهرستان انار اجرا می گردد.

وی بیان کرد به مناسبت این ایام فرخنده و در راستای حمایت از دامداران و مرغداران منطقه، طرح سمپاشی و واکسیناسیون رایگان دام و طیور علیه بیماری های مختلف از جمله تب برفکی گوسفندی، هاری، طاعون نشخوارکنندگان کوچک و … در دهه مبارک فجر آغاز می گردد و روستائیان و دامداران عزیز می توانند با مراجعه به اداره دامپزشکی شهرستان انار یا با شماره تلفن های ۳۴۳۸۷۸۶۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵ تماس گرفته و از این طرح بهره مند شوند.

شایان ذکر است طرح ویزیت رایگان دام و طیور به مناسبت این ایام فرخنده در مورخ روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه سالجاری در محل شبکه دامپزشکی توسط بخش دولتی و مرکز درمانی توسط بخش خصوصی شهرستان انار صورت می گیرد.         

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی