شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

فیلمی در فضای مجازی شهرستان انار منتشرشده که در آن تعدادی کودک در بیمارستان انار بستری شده اند و به نوعی القا می شود که این وضعیت ناشی از شیوع گسترده امیکرون و تاثیر آن بر کودکان در انار می باشد.

به گزارش #انارما، روز گذشته ۱۷بهمن ماه فیلمی در فضای مجازی شهرستان انار پخش شده که در آن تعدادی کودک در بیمارستان انار بستری شده اند و به نوعی القا می شود که این وضعیت ناشی از شیوع گسترده امیکرون و تاثیر آن بر کودکان در انار می باشد.

📍به دنبال پیگیری این موضوع از سوی #خبرنگار_انارما، دکتر اناری دخت رئیس بیمارستان انار جوابیه ای به سایت انارما به شرح ذیل ارسال کرده است:

🔸️بسمه تعالی

🔺بازگشت به منتشر فیلم منتشر شده در فضای مجازی از بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) انار مراتب اگاهی به شرح ذیل حضور شهروندان گرامی رسانیده می شود .

۱ _با توجه به موج ششم بیماری کورونا بویژه سویه ٱ میکرون و همراه شدن آن با سایر عفونت های فصلی از جمله سرماخوردگی و انفلوانزا مراجعات بیماران در تمام گروه های سنی به مراکز درمانی سراسر کشور افزایش پیدا کرده که لازم است مردم عزیز با رعایت پروتوکل های بهداشتی و دریافت واکسن از خود محافظت نمایند .

۲ – حضور تعدادی کودک در ساعتی مشخص در بیمارستان لزوما به معنای بیماری کرونا و شیوع بالای آن در کودکان نمی باشد و ممکن است به علل مختلف بیماران در کنار یکدیگر بستری باشند و این موضوع قابل تعمیم نیست.

۳-آمار کرونا و وضعیت شهرستان از طریق روابط عمومی دانشگاه و شبکه بهداشت به نحو مناسب اطلاع رسانی میگردد .

۴- فیلم برداری در بیمارستان توسط همراهیان بیماران و بدون هماهنگی با بیمارستان انجام شده و رازداری و حریم خصوصی سایر بیماران رعایت نشده است که این موضوع غیرقانونی بوده و می تواند باعث تشویش و نگرانی خاطر سایر شهروندان‌گردد. لذا این موارد توسط حراست دانشگاه علوم پزشکی و مسئولین بیمارستان مورد پیگرد قانونی خواهد گرفت .

📝دکتر اناری دخت رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی