شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

گزارش‌های متعددی از حمله سگ‌های ولگرد و بلاصاحب به شهروندان و روستاییان انار به انارما ارسال می‌شود و شمار سگ‌های بلا صاحب و ولگرد در شهرها و روستاها، مایه هراس و دلهره مردم منطقه شده است که همین امر باعث شد تا

گزارش‌های متعددی از حمله سگ‌های ولگرد و بلاصاحب به شهروندان و روستاییان انار به انارما ارسال می‌شود و شمار سگ‌های بلا صاحب و ولگرد در شهرها و روستاها، مایه هراس و دلهره مردم منطقه شده است که همین امر باعث شد تا روز گذشته ۱۹بهمن ماه جلسه ای با کارگروه کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری در فرمانداری انار برگزار شود.

زهرودی فرماندار انار با اشاره به مشاهده سگ های بلا صاحب در سطح شهرها و روستا و به تبع نارضایتی شهروندان ، خواستار تسریع در جمع آوری سگ های بلاصاحب شد.

وی در این جلسه از کلیه شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه ماشین حمل سگ ها ، یا حین تخلیه سگ های بلاصاحب در سطح شهرستان ، ضمن یادداشت پلاک ماشین ، مورد را به پلیس ۱۱۰ گزارش نمایند تا با متخلف برخورد قانونی صورت گیرد.

در این جلسه مقرر شد مسئولین مربوطه نسبت اطلاع رسانی و آموزش لازم به شهروندان در خصوص نحوه رفتار با حیوانات بلاصاحب طریق فضای مجازی اقدام نمایند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی