جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان انار از آغاز طرح تشدیدی کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان انارخبر داد

به گزارش ” انارما” ؛ کامران شفائی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان انار پیشاپیش ضمن عرض تبریک و تهنیت فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: طرح تشدیدی کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان انار آغاز گردید.

وی اظهار داشت: طرح نظارت تشدیدی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با توجه به افزایش تقاضا برای فعالیت تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی از ۱۴ اسفند ماه سالجاری آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان به مدت دو ماه همه روزه در دو نوبت صبح و عصر با همکاری مسئولین نظارتی شبکه بهداشت در سطح شهرستان انار صورت می پذیرد.

شفائی در ادامه افزود: در طرح نظارت تشدیدی ویژه ایام مذکور دو اکیپ سیار در سطح شهر و کشتارگاه و یک اکیپ ثابت در اداره دامپزشکی شهرستان انار فعال اند که بر کلیه طباخی ها، رستوران ها، قصابی ها و مرغ فروشی ها و مراکز بسته بندی و نگهداری و مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و پروتئینی نظارت دارند.

وی گفت: در راستای اجرای هر چه بهتر طرح مذکور جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذائی در محل فرمانداری شهرستان انار با حضور فرماندار محترم و معاونین و مسئولین شبکه بهداشت و محیط زیست و اصناف و جهاد کشاورزی و … به منظور هماهنگی حداکثری ارگانهای مربوطه برگزار گردید.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان انار در پایان تصریح کرد: در راستای مراقبت از سلامت فرآورده های خام دامی و امنیت غذائی مردم این اداره آماده پاسخگوئی به سئوالات همشهریان گرامی و هماهنگی های لازم جهت بازرسی و نظارت بهداشتی و همچنین دریافت گزارشات مردمی مبنی بر مشاهده تخلفات بهداشتی با شماره تلفن های ۳۴۳۸۷۸۶۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵ می باشد./.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی