جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان انار گفت : طرح تشدیدی کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی که از ۱۴ اسفند ماه سال گذشته بمناسبت ایام نوروز آغاز گردید همچنان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت .

به گزارش انارما ؛  کامران شفائی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان انار ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات همشهریان عزیز گفت: طرح تشدیدی کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی که از ۱۴ اسفند ماه سال گذشته بمناسبت ایام نوروز آغاز گردید همچنان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت .

وی افزود: اکیپ های ثابت در کشتارگاه و اداره دامپزشکی مستقر بوده و اکیپ سیار در سطح شهرستان فعال می باشند که بر کلیه طباخی ها، رستوران ها، قصابی ها، مرغ فروشی ها، مراکز بسته بندی و نگهداری و مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و پروتئینی نظارت دارند. این نظارت ها در راستای ارتقای بهداشت عمومی و امنیت غذائی شهروندان عزیز می باشد و با توجه به افزایش مصرف مواد پروتئینی و فرآورده های خام دامی امری لازم و ضروری است.

دکتر شفائی در پایان بیان کرد: در راستای اجرای هر چه بهتر و موثرتر این طرح همشهریان محترم می توانند در صورت برخورد با هر گونه مورد غیربهداشتی یا مشکوک سریعا موارد را به اداره دامپزشکی شهرستان گزارش نموده و یا با شماره تلفن های ۳۴۳۸۷۸۶۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵ تماس حاصل فرمایند./.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی