شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

به گزارش انارما ؛ در پی عدم حضور داوران در یکی از مسابقات جام رمضان شهرستان انار  هیئت فوتبال جلسه فوق العاده ای با حضور رئیس و مسئولین کمیته های هیئت در خصوص مسائل وحواشی ایجاد شده برگزار کرد. به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان انار دراین جلسه احمدی رئیس هیئت مسئولین کمیته […]

به گزارش انارما ؛ در پی عدم حضور داوران در یکی از مسابقات جام رمضان شهرستان انار  هیئت فوتبال جلسه فوق العاده ای با حضور رئیس و مسئولین کمیته های هیئت در خصوص مسائل وحواشی ایجاد شده برگزار کرد.

به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان انار دراین جلسه احمدی رئیس هیئت مسئولین کمیته ها را به اتحاد وهمدلی بیش از پیش دعوت کرد و از آنها خواست تا نهایت همکاری را در خصوص برگزاری مسابقات با یکدیگر و بازیکنان وسرپرستان تیم ها داشته باشند و در ایجاد محیطی امن وشاداب که موجبات جذب جوانان به ورزش را فراهم نماید تلاش نمایند.

وی خاطر نشان کرد تازمانی که اعضای هیئت با یکدیگر همدل وهمراه نباشند پیشرفت حاصل نخواهد شد.

احمدی اقدام داوران در شب قبل مبنی بر عدم حضور در محل برگزاری مسابقات را کاری ناشایست دانست و عنوان کرد همواره آماده شنیدن انتقادات و مشکلات هستیم و همه سعی مان را در برطرف کردن آنها خواهیم کرد،اما در محیطی آرام و بدور از تنش ها.تعطیل کردن حتی یک مسابقه ضررهای جبران ناپذیری خواهد داشت و امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی افزود با اتخاذ تصمیمات انضباطی سفت وسخت که به اطلاع سرپرستان تیم ها رسانده ایم با جنجال ها وتنش ها برخورد خواهیم کرد و طرفین تا پایان ماه مبارک رمضان از حضور در مسابقات محروم خواهند شد.

فدایی مسئول کمیته فوتسال واعمی زاده مسئولی برگزاری مسابقات خواستار هماهنگی و تعامل بیشتر کمیته داوران شدند ومقرر شد مسئول چیدمان داوران که ساکن شهرستان باشد و اطلاعات جامع وکاملا نسبت به میزان حساسیت مسابقات داشته باشد منصوب گردد.

دکتر جدیدی رئیس کمیته داوران خواستار حمایت همه جانبه اعضا و کمیته انضباطی از داوران شد و صدور آرا محکم و بازدارنده را یکی از عوامل موثر در جلوگیری از خشونت ها وجنجال ها عنوان نمود.

اکبری دبیر کمیته انضباطی نیز اذعان داشت اگر گزارشات تخلفات به موقع ارسال شود در اسرع وقت تصمیم گیری و رای صادرخواهد شد اما بعضا نیاز به دعوت از خاطیان می باشد که امر رسیدگی را زمان بر می کند ولی در هر صورت کمیته انضباطی به عنوان بازوی حمایتی این هیئت همواره سعی در برقراری عدالت و رعایت قوانین و مقررات خواهد داشت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی