شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

فرماندار انار گفت : در راستای حمایت از صنایع کوچک ، متوسط با حفر چاه موسوم به چاه شهرک های صنعتی استان، تنها مجوز برداشت ۱۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت آب شهرک ها و نواحی صنعتی شهرستان اضافه می گردد.

به گزارش #انارما؛ فرماندار انار در دیدار با تنی چند از مالکین چاه موتورهای کشاورزی شهرستان در خصوص برنامه های ابلاغی سازمان صنایع و شهرک های صنعتی در شهرستان اظهار کرد: در راستای حمایت از صنایع کوچک ، متوسط و به منظور رونق بخش صنعت و حمایت از سرمایه گذاری، با حفر چاه موسوم به چاه شهرک های صنعتی استان، تنها مجوز برداشت ۱۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت آب شهرک ها و نواحی صنعتی شهرستان اضافه می گردد.

📍صالحی فرماندار انار در مصاحبه با خبرنگار انارما خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت تأمین آب شهرک و نواحی صنعتی شهرستان رو به اتمام بوده و دو حلقه چاه داخل شهرک نیز کم آب و تقریباًخشک هستند.

📍صالحی گفت: برای ایجاد واحد های صنعتی جدید و حفظ واحد های صنعتی موجود باید آب پایدار تعریف شود و قطعا قابلیت مصرف غیر از صنعت را نخواهد داشت و اداره آبیاری شهرستان نیز ناظر بر مصرف این چاه خواهد بود.

📍وی همچنین در خصوص مصرف چاه جهاد نصر گفت: این چاه تا پایان احداث پل تقاطع غیرهمسطح انار فعال و بعد از آن مسلوب المنفعه خواهد شد.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی