شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

به گزارش انارما، ظهر امروز سوم شهریور ماه۱۴۰۱  مطلبی مغرضانه و ابهام آمیز در مورد اتفاقات اخیر رخ داده در شبکه بهداشت و درمان انار در فضای مجازی انار منتشر شده که یک نسخه از این مطلب به پایگاه خبری انارما نیز جهت انتشار ارسال شد که این پایگاه خبری بر حسب رسالت خود نه […]

به گزارش انارما، ظهر امروز سوم شهریور ماه۱۴۰۱  مطلبی مغرضانه و ابهام آمیز در مورد اتفاقات اخیر رخ داده در شبکه بهداشت و درمان انار در فضای مجازی انار منتشر شده که یک نسخه از این مطلب به پایگاه خبری انارما نیز جهت انتشار ارسال شد که این پایگاه خبری بر حسب رسالت خود نه تنها از انتشار آن خودداری بلکه مراتب را جهت روشن شدن موضوع و تنویر افکار عمومی از طریق مسئولین امر پیگیری کرد.

لازم بذکر است در مورد انتقال دستگاه چشم پزشکی بیمارستان انار به رفسنجان موضع قاطع و صریح تمامی مسئولین ارشد انار مخالفت با این موضوع می باشد که بدینوسیله شایعه کارشکنی برخی از مسئولین و موافقت آنها با انتقال دستگاه چشم پزشکی بیومتری به رفسنجان تکذیب میگردد.

همچنین بحث خرید دستگاه مذکور توسط خیرین دیگر شایعه ای بود که با پیگیری ها مشخص شده این دستگاه با بودجه مجتمع مس برای بیمارستان انار خریداری شده که تا این لحظه با مخالفت تمامی مسئولین انار، بحث انتقال این دستگاه انجام نشده است.

بدیهی است رایزنی با مسئولین علوم پزشکی رفسنجان و حل و فصل این موضوع در فضایی به دور از حاشیه و جوسازی امری است که تاکنون از سوی مسئولین شبکه بهداشت و درمان انار اتفاق افتاده که امیدواریم با پیگیری بیشتر ،این موضوع با حفط منافع شهرستان انار به نتیجه برسد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی