سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

با توجه به نگرانی اولیا دانش آموزان از مبتلا شدن آنان به ویروس آنفلوآنزا و انتقال و سرایت آن؛ خواسته خانواده ها در پیام های مکرر به پایگاه خبری #انارما تعطیلی مدارس است.

به گزارش ” انارما ” با توجه به نگرانی اولیا دانش آموزان از مبتلا شدن آنان به ویروس آنفلوآنزا و انتقال و سرایت آن؛ خواسته خانواده ها در پیام های مکرر به پایگاه خبری #انارما تعطیلی مدارس است.

با توجه به اینکه شاهد افزایش ابتلاء به بیماری آنفلوآنزا در بین دانش آموزان بیشتر است مدیریت تعطیلی مدارس بر عهده اداره آموزش و پرورش شهرستان می باشد و لازم است در صورت مشاهده بحران در مدرسه و یا کلاس در رابطه با تعطیلی مدارس تصمیم جدی گرفته شود.

همچنین بهرامی، متخصص کودک با اشاره به شیوع بی‌سابقه آنفلوآنزا در ایران گفته است : کانون اصلی انتقال آنفلوآنزا مدرسه است و باید تعطیل شوند.

لازم بذکر است ۲۹مهرماه نیز با اعلام شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار متاسفانه مرگ یکی از دانش آموزان مدارس شهرستان انار در اثر ابتلا به آنفلوآنزا در شهرستان انار تایید شد و با توجه به شرایطی که مورد توجه قرار گرفت باید منتظر ماند و دید وضعیت شیوع این بیماری در شهرستان و حتی استان در روزهای آتی چگونه خواهد بود و در نتیجه آیا تصمیمی برای تعطیلی سراسری مدارس گرفته خواهد شد یا خیر؟

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

یادداشت های خصوصی