سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار از کمک ۳۳ میلیارد تومانی خیران طی دو سال اخیر به حوزه بهداشت و درمان شهرستان انار خبر داد.

 به گزارش انارما، مراسم تجلیل از خیران عرصه سلامت شهرستان انار امروز با حضور جمعی از مسؤولان در تالار فرهنگیان این شهر برگزار شد.

 امام جمعه انار در این مراسم به جایگاه والای کار خیر به‌ویژه در عرصه سلامت اشاره و اظهار کرد: خیران شهرستان فعالیت‌های خیرخواهانه زیادی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سلامت و ساخت مسجد انجام دادند که نشان از درک و فرهنگ والای مردم و خیران این شهرستان دارد.

حجت‌الاسلام علیدادی از مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خواست تا متخصصانی که برای شهرستان انار جذب شده و در رفسنجان مشغول به خدمت هستند، به شهرستان انار منتقل شوند.

صالحی فرماندار  انار نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مساعدت خیران حوزه سلامت، با اشاره به تاریخچه آغاز فعالیت ساخت بیمارستان انار و به طول کشیدن ساخت بیمارستان، تصریح کرد: با توجه به نیاز و خواسته شهروندان، خواستار تسریع در تکمیل و افتتاح این بیمارستان هستیم.

وحید محمدی‌شاهرخی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز به تکمیل بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان انار اشاره کرد و در خصوص جذب پزشکان و عدم حضور در شهرستان انار گفت: این نیروها قریب به ۴ سال است که استخدام شده‌اند و هم اکنون در رفسنجان هستند.

وی قول مساعد داد با توجه به آزمون پیش روی جذب متخصص، نیروهای مورد نیاز شهرستان انار در آزمون اخیر دیده شده  به انار اعزام شوند.

در پایان عبداللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار گفت: طی ۲سال گذشته تعداد ۷۷نفر از خیران مبلغ ۳۳ میلیارد تومان به بیمارستان انار در حوزه ساخت‌وساز و خرید تجهیزات بهداشت و درمان کمک کردند و همچنین مبلغ ۱۷ میلیارد تومان از سوی مس سرچشمه به بیمارستان انار کمک شده است.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از مسجد تاریخی خواجه شریف انار

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، حجت الاسلام والمسلمین شهابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در بدو ورود به شهرستان انار باحضور درحرم امامزاده محمد صالح به مقام این آستان مقدس و شهیدان سر ...

یادداشت های خصوصی