پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

فرمانده انتظامی انار در خصوص پروژه تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار که به صورت آزمایشی زیر بار ترافیک رفته است خاطر نشان کرد :

به گزارش انارما؛ سرهنگ صادق نیک نفس فرمانده انتظامی اناردر نشست خبری با اهالی رسانه با بیان اینکه امروز امنیت و آرامش حاضر در سطح جامعه حاصل تلاش رسانه و همکاری با پلیس است بیان کرد: با شفاف سازی رسانه ها در کنار پلیس و در مأموریت های پیش رو و انجام شده رسانه بسیار میتواند کمک کند.

وی تصریح کرد: چهارشنبه سوری امسال را بدون حادثه پشت سر گذاشتیم و این محقق و میسر نمی‌شد مگر با همدلی همه‌ی سازمان‌ها و از همه مهمتر همراهی مردم و خانواده ها محقق میشود.

فرماندهی انتظامی شعار پلیس را در نوروز، نوروزی متفاوت با پلیسی هوشمند و مقتدربیان کرد و ایراد کرد: نوروزی متفاوت با محقق کردن این شعار خواهیم داشت.

صادق نیک نفس فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: در مقوله کشفیات سالجاری ۳۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین و شیشه، ۱۴۹ هزار لیتر سوخت قاچاق و ۱۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری در شهرستان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان انار در پایان ایراد کرد: جابجایی اثاثیه منزل از ۲۷ اسفندماه تا ۱۴ فروردین فقط با هماهنگی کلانتری محل و اخذ مجوز امکان پذیر است‌.

سرهنگ صادق نیک نفس فرمانده انتظامی انار در گفت و گو با اصحاب رسانه افزود: افراد که تبعه افغان و بطور غیرمجازقصد ورود به شهرستان انار را داشتند ، دستگیر شدند در حالی که یکی از اهداف نیروی انتظامی در خصوص اجرای جدی این گونه طرحها حمایت از کارگران بومی است و این طرح به صورت مداوم ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی انار در خصوص پروژه تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار که به صورت آزمایشی زیر بار ترافیک رفته است خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی در آخرین جلسه شورای ترافیک مشکلات این پل را مطرح کرده است از جمله جاده ای که از سمت شهربابک به ورودی انار وجود دارد گمراه کننده است زیرا بگونه ایست که جاده به طور غیراصولی باریک می‌شود و با توجه به اینکه این پل افتتاح گردیده شاهد عدم روشنایی و عدم وجود تابلوهای راهنمایی و رانندگی هستیم که امکان دارد باعث خطر آفرینی باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی