سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

از قهرمانان و مدال آوران باشگاه رزمی ستارگان شهرستان انار در محل تالار شهر با حضور مسؤلین تجلیل بعمل آمد.

به گزارش انارما به نقل از روابط عمومی باشگاه رزمی ستارگان همزمان با جشن پایان سال ، از قهرمانان و مدال آوران این باشگاه در محل تالار شهر با حضور مسؤلین شهرستان تجلیل بعمل آمد.

این مراسم در مورخ ۲۷ اسفند ماه با حضور صالحی فرماندار شهرستان ،حجت السلام علیدادی و ذوالفقاری امام جمعه انار و امین شهر، احمد میرزایی ریاست شورای شهرستان، مهندس عبدالرضایی و بلوکی شهرداران انار و امین شهر، صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان و مهندس علینژاد رئیس هیئت وشو شهرستان و با حضور جمع کثیری از رزمی کاران برگزار شد در این مراسم ابتدا حجت الاسلام ذوالفقاری امام جمعه امین شهر در خصوص اهمیت و جایگاه ورزش قهرمانی و ارزشمند بودن آن برای جوانان صحبت کردند و زحمات و تلاش مربیان را ستودنی خطاب کردند.

در ادامه جلسه جناب دکتر علی بمانی از مدرسین دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان انار و رفسنجان در خصوص اهمیت تغذیه در ورزش قهرمانی و بحث ایمنی در ورزش که هر دو از ارکان مهم ورزش قهرمانی هستند اطلاعات جامع و کلی را در اختیار رزمی کاران قرار داد.

همچنین حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه محترم انار ضمن عرض تشکر و قدردانی از تلاشهای مستمرانه کادر و مربیان پرتلاش باشگاه رزمی ستارگان و مسئولین دست اندر کار هیئت ووشو شهرستان به ریاست مهندس علینژاد از تمام مدال آوران این باشگاه که برای شهرستان افتخار کسب کرده تشکر نمود و از مسئولین مربوطه خواستند جهت رفع موانع و مشکلات محیط باشگاه اقدام کنند .

در ادامه فعایت یکساله رزمیکاران بخش بانوان و آقایان باشگاه رزمی ستارگان به تصویر کشیده شد و از فنی ترین و پرافتخار ترین و برگزیده اخلاق وهمینطور از مقام آوران مسابقات انتخابی شهرستانی، استانی و کشوری و کادر و مربیان خانم و آقا باشگاه های رزمی و قهرمان پروری ستارگان۱،۲،۳ با اهدا لوح سپاس و مدال تقدیر گردید.

در پایان از طرف ریاست هیئت ووشو شهرستان و مدیر وموسس باشگاه رزمی وقهرمان پروری ستارگان از مسئولین خدوم دلسوز و خیر شهرستان که همیشه از هیچ خدمتی به ورزش قهرمانی خصوصا رزمیکاران باشگاه رزمی ستارگان انار دریغ نکردنده اند به رسم ادب با اهدا شاخه گل و لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

برگزاری آیین گرامیداشت روز درختکاری در پارک طبیعت انار

آیین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در پارک طبیعت در ورودی شهر انار روبروی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. ...

یادداشت های خصوصی