سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

وحید پور موسی، رئیس پلیس راه انار- یزد گفت : سامانه تشخیص سرعت متوسط، فعالیت خود را آغاز کرده و دوربین‌های ثبت تخلف، میانگین سرعت حدفاصل دوربین‌ها در ورودی شهرستان را مورد بررسی قرار می‌دهند و در صورت تخلف اعمال قانون می گردد.

به گزارش ” انارما ” ؛ سرگرد وحید پور موسی، فرمانده پلیس راه انار- یزد، در ابتدای این جلسه با تقدیر و تشکر از زحمات اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان در انتشار اخبار پلیس و راهنمایی رانندگی نقش به سزای آنان در فرهنگ سازی نام برد.

پور موسی، رئیس پلیس راه اظهار داشت : در مدت مشابه سال گذشته  مجموعا تردد بالغ بر ۹ هزار۸۰۰ انواع وسیله نقلیه را در محورهای مواصلاتی انار یزد ثبت کردند که از این میان در این محور بیشترین تردد وسایل نقلیه در محور مهریز – انار رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

وی یادآور شد: بیشترین تصادفات محورهای مواصلاتی به شهرستان انار در طی ایام نوروز در محور های انار-یزد و بالعکس صورت گرفته است.

فرمانده پلیس راه انار گفت : با تمهیدات اتخاذ شده و کنترل های صورت گرفته از ورود و خروج خودروهای افغانی کش  جلوگیری به عمل آمده است به همین منظور با استقرار ایست بازرسی موقت در محور بیاض باعث شده در جهت کاهش تردد افغانی کش ها موثر باشد.

پور موسی در ادامه با اشاره به وجود ترافیک در سه راهی منتهی به شهرستان انار بیان کرد: مطالعات مربوط به طرح تقاطع غیر همسطح با همکاری فرماندار انار این ایرادات و نواقص در حال اتمام است و به زودی فرایند بهره برداری آن آغاز خواهد شد که تا حدود بسیاری بار ترافیکی ورودی استان را کاهش می‌دهد.

وی تصریح کرد: از عوامل مهمی که باعث بروز تصادفات سنگین می‌شود مسئله سرعت و سبقت غیرمجاز است که دو عامل اصلی تصادفات هستند و رانندگان در نظر داشته باشند سامانه تشخیص سرعت متوسط، فعالیت خود را آغاز کرده و دوربین‌های ثبت تخلف، میانگین سرعت حدفاصل دوربین‌ها در ورودی شهرستان را مورد بررسی قرار می‌دهند و در صورت تخلف اعمال قانون می گردد.

پورموسی رئیس پلیس راه انار یادآور شد: آمار تصادفات در یازده ماه اخیر طبق آمار پزشکی قانونی ، شهرستان انار رتبه اول را در کاهش تصادفات داشته و  در ایام نوروز تصادفاتی که منجر به فوتی باشد را نداشته ایم۔

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

برگزاری آیین گرامیداشت روز درختکاری در پارک طبیعت انار

آیین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در پارک طبیعت در ورودی شهر انار روبروی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. ...

یادداشت های خصوصی